1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel een mooie CE! Voor de Wii komt helaas geen CE. Nintendo doet eigenlijk bijna nooit aan CE's. Ik denk dat ze het puur hebben gedaan om de Gamecube eigenaren tegemoed te komen.
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    enige collectors edition die ik heb van zelda, is de collectors edition die ik op een site voor 4500 kon bestellen, daar stonden de NES, SNESS zelda games op, majora's mask en ocarina of time, en demo van windwaker, maar daar heb ik volle game van :p... dat alles stond op cube cdtje, best wel relaxte edition :)
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem nu ook voor de gamecube!! zo vet! tot nu toe alle 3d zelda's gespeeld en ook meerdere keren uitgespeelt. en ook nog een paar gameboy zelda's, blijven toch de beste spellen ooit vind ik.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    En natuurlijk voor de diehard fans die de limited willen hebben. Ik ben op Wii Move you een aantal fans tegen gekomen die beide versies gingen kopen.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is altijd zo geweest... maja reken er maar op dat die pas rond de dood van de wii komt. Net zoals twilight princess nu ook pas op de cube is verschenen. Ze zijn altijd jaren kwijt voordat ze weer 1 uitbrengen.
     
  6. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik ze beide gespeeld en vind de wii versie toch vele male beter
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de Wii dood zou gaan. en dan bedoel ik niet omdat hij net nieuw is... qua graphics kan het natuurlijk wel zo zijn dat de Wii de andere next-gen niet bij kan houden. maar ik betwijfel of die controller gaat vervelen. en er moet wel wat goed voor de Wii in de plaats komen, om de controlls én de graphics beter te maken:{
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem gekocht.:confused:
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Aaaaah, zeg dat nou niet :'-( :+

    Maar idd, ik hoop dat ze daarom een appart team maken om extra hoofdstukken voor Twilight Princess te maken. Dat zou chill zijn. En dan zou ik het niet eens zo erg vinden om ervoor te moeten betalen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zoals alles gaat de wii ook dood. Maybe over 5 jaar ofzo, maar kijk hoelang het heeft geduurd dat twilight princess na de windwaker uitkwam... idd dan is er intussen alweer een nieuwe nintendo die op de stoep staat:)

    En de graphics beter te maken is niet zo moeilijk. Zelfs arcade spellen op de 360 zien er beter uit dan Gc/wii graphics ;) Ze hebben helemaal geen snellere grafische processor in de wii gestopt. Tis dat Zelda 1 van mn favoriete games is ever, maar het moet het zeker niet hebben van hoe scherp alles eruitziet want et is behoorlijk vaag soms als je net je 360 games gespeelt hebt:emo:
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt het niet uit dat het zolang duurt voordat er een nieuwe zelda uitkomt, als er een nieuwe komt is het altijd wel geweldig vind ik ;) maar tot die tijd komen er heus wel andere goede games die je zoet kunnen houden... en zelda is in ieder geval geen uitmelkerij
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nu het verschil tussen de gamecube en de wiiversie
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    de controlls...dat is zeker :p

    ff een vraagje, want in kakariko(ofzo) village heb je zo een graveyard, maar als je daar in de nacht heen gaat zie je een zwevend lampje die jou aanvalt... wat moet je daar doen??? kan je daar wel iets doen...
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369

    zoals al werd gezegd de controlls,
    in graphics verder helemaal niks eigenlijk:{ dus als je bij de oude controlls wilt blijven kan je beter voor de GC versie gaan, want aan de graphics zal je geen verschil merken;)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    16: 9 van de Wii versie ;)
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb de cube versie vandaag gekocht, heb er nu 6 uur op zitten 8) , doe alles rustig aan verken eerst alles voor dat ik dingen ga doen. heb de forest tempel uitgespeeld en ben nu weer verder aan het gaan.

    ik heb nu ergens een brug geplaatst
     
  17. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Aj de gamecube versie bij de gcshop besteld, zie ik ineens op de site staan dat de geschatte levertijd 2 weken is. Terwijl die maandag nog 1-2 dagen was :mad:. Niet zo'n zin om zolang te wachten moet ik zeggen..
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// laat maar, ben er al achter in t spel ^^
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  19. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan hem bij gcshop te bestellen, echter na een mailtje te hebben gestuurd wat betreft verkrijgbaarheid heb ik dat ook te horen gekregen. Vandaar maar mailtje gestuurd naar Zuiderpark-computers, waar ik een goede response op kreeg. Donderdag besteld en geld overgemaakt, vrijdag verstuurd, zaterdag binnen. Echt goede service wat mij betreft. Als je dus niet kan wachten zoals ik zou je daar een mailtje naartoe kunnen sturen. Succes!
     
  20. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    De ene is voor de wii de andere voor de gamecube.
     

Deel Deze Pagina