Hallo, Heb onlangs een xbox 360 aangeschaft, een maatje van me heeft een amerikaanse tv ( zonder scart aansluiting, alleen van die rood,geel,wit tulp stekker aansluitingen ) en als ik de xbox daar op aansluit krijgen we zwart wit beeld. We hebben op de dezelfde tv ook een computer aangesloten en via de videokaart deze ingesteld op ntsc waardoor we kleur krijgen. Is hier voor de xbox 360 mischien ook een programma of iets dergelijks voor ? Of mischien dat er een soort converter is die je op je tv of xbox kunt aansluiten om toch normal beeld te krijgen ? Een soort van pal to ntsc converter ? Iemand die hier wat meer over weet ? BVD, Marcel
Enig idee waar je die zou kunnen kopen ? ik ben gister al es langs wat electronica winkeltjes geweest maar of ze hadden er nog nooit van gehoord of ze hadden et niet :{
Ik denk dat je ze in amerika moet bestellen ze zijn niet goedkoop Ik geloof iets van 150 euro en dan komt er nog import belasting en btw er bij betalen Ik denk dat je moet googlen
Die werkt niet op een pal xbox 360 ... hij heeft voor zijn ntsc een converter nodig... een ntsc kan het aantal beeldlijnen niet aan van pal