waar om is de max van een sound trak 500 num in de xbox edit : als je wild weeten hoe ik er achter kwam ik wil kijken of ik mijn harde schijf vol krijg en of er dan ook nog wat verradert aan dat 50000+
Ik had ergens gelezen dat de XBox eigenlijk rond de 300.000 blocks heeft. Daardoor verandert die 50.000 nooit. Had ik gelezen he, ik betwijfel me of het waar is.
Ik denk omdat er niet veel mensen zijn die meer dan 500 nummers op 1 soundtrack pleuren . En dat van de blocks verandert neit dat heeft al in tig threads gestaann
oftopic over dat nederlands heb ik het al vaker met ikke over gehad en ik verwijs je naar een van die topics als het niet zou kunnen die 50000+ verander wil ik dat wel zien dus ga morgen weer lekker door met kopierendan weet ik ook gelijk hoe veel blocks er op zitten laat wel weer wat van me hooren met foto indien noot zakelijk
Beweren jullie nou écht dat er nog steeds "50000+" staat als je nog minder dan 50000 blocks over hebt?
Dat heb ik niemand horen zeggen... Hoeveel kb is 1 block eigenlijk of hoe werkt zoiets? Dan kun je wel uitrekenen hoeveel blocks de hele hd heeft.
Het boeit me niet hoeveel blocks hij aangeeft, het gaat mij erom dat hij genoeg blocks heeft, en dat ik nonstop kan saven Greetz, Rick =]
ik heb hem ongeveer vol mijn harddisk zit nu op een totaal van 250603 bloks hij zij bij de laatst kopie van 500 num dat er geen plaats meer was heb er foto van maar die komt later
ik heb gewoon een grote cd gepakt met 30 num en die ben ik intern gaan copieren maar die 250603 is nog niet de max van de xbox het zal wel rond de 300000 komen te liggen
da vinnik best wel een beetje ziek... kan me helemaal niks schelen of dat +50000 veranderd of hoeveel soundtracks op me xbox kunne. dat merk ik vanzelf wel. ja tog.
edit: (maak de post iets duidelijker) ik heb mijn xbox vol met nog 16 bloks over volgens de index waar normaal 50000+. Die veranandert dus wel heb er foto's van maar die komen latter. Mij totaal van de gebruikte bloks is 7+687+123+105+469+311005= 312396 zo veel bloks heb ik gebruikt ik heb er nog 16 over 16+312396=312412
ik heb een cd genomen van 30 nummers die op harddisk gezet in map 1 toen heb ik map1 gekopiert in map2 daar na weer map 2 in 1. enzo tot dat je een map hebt vaan 500 num die je dan weer kopieert in de nieuwe map 3 en zo ga je door to dat hij zegt dat er geen ruimte meer is daar naa ben ik gaan klote met 13 nummers en 1 nummer en toen had ik 16 bloks over maar ik ga nu al die zooi er weer af goien anders kan ik niet meer saven oja en als je het zelf ook gaat doen hou rekenikg met de warmte want hij word heet heel heet
oke mij pc is weer gemaakt dus hier zijn de foto's van de hardeschijf edit: ik had deze ook klein gemaakt maar is dus niet hele maal goed gegaan