Ik ben nu in level 2 geloof ik... in ieder geval ik moet nu zoeken naar de black box alleen op den duur kom ik bij een deur met een code alleen waar vind ik de code... alle ventjes kan je niet bij de nek pakken omdat ze je bij iedere poging zien.. ik snap het niet meer
Die codes voor deuren kun je altijd vinden in computers of als je een data stick oppakt van een mannetje wat je hebt uitgeschakeld . en dat van dat die ventjes je zien 1: loop je niet volop in het licht ? 2: bukkend lopen valt minder op en ook zacht lopen 3: schiet ze anders gewoon neer als je er nie meer uit kom
jep. tegenover de deur waarvan je de code moet hebben, hang een schilderij en die kan je wegsliden. (p.s.) heeft iemand nog lockpick tips? want soms vind ik het wel heeeeeeeel lang duren.
Wat wil je weten dan over die lockpick ??? Dit ken ik je vertellen : op goed gevoel van je vibra werken gaat ie harder trillen dan zit je goed en als je die feeling heb gaat het heel snel Of bedoelde je dat niet?
Ik ben verder Weten jullie misschien ook hoe je meer kogels kunt krijgen.. mijnus zijn al op. Waar kan je nieuwe halen?
Die kogels zijn vaak goed verstopt en als je ze vind zitten ze in een doosje van 3o maar tis niet de bedoeling dat je er een shoot um up game van maak hey Het gaat hier om stealth en skillz probeer maar eens maar vaak loop je langs een doosje kogels omdat ze in het donkerliggen daarvoor moet soms zoeken met je nightvision gebruiken meer zeg ik niet meer
tering man heb de hele tijd zitte probeere om die deur open te krijge bij die training het is niet geluk ]:- weet iemand welke kant ik precies moet op draaien? en met welke stick? de een zegt de rechter stick de ander zegt de linker
je moet draaien met je linkerstick, erzijn vier richtingen waar je op kunt gaan met je stick. rechts-links boven, en rechtslinks-beneden. en dan moet je kijken waar het trilt, als die trilt, moet je hem heletijd op dezelfde richting houden. succes
daar ben ik nu ook wel achter ik deed het de hele tijd fout ik kreeg nog niet eens die lock pick te zien maar toen ik het wel had lukte het in 1x