Lord of the rings - The two towers

Discussie in 'Algemeen' gestart door LightXBrigade, 24 dec 2002.

1. LightXBrigade

LightXBrigade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag uw mening over deze game.
    Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, is het een topper of valt ie toch een beetje tegen?

Wat ik zo gezien/gehoord heb zijn de meningen verdeeld, ik laat het woord aan diegenen die de game daadwerkelijk gespeeld hebben..

2. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    e

Is tie al uit dan?

3. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: e

nee, alleen op PS2.
    vor Xbox komt die in februari

4. LightXBrigade

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben redelijk dement maar volgens mij heb ik hem toch in mijn handen gehad in Brussel afgelopen week. En ja het was de xboxversie.

Zo niet, ik heb de game op playstation2 gezien..dat was al zeer verrassend.. lijkt me dat xbox nog iets verder gaat dan.

5. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te verwarren met de game 'LOTR: Fellowship of the Ring' van Vivendi, die is gebaseerd op het boek. Deze game is al wel uit op de Xbox, maar schijnt nogal tegen te vallen. Het is een beetje een hack & slash rpg, maar nogal slecht uitgevoerd.

LOTR: The Two Towers lijkt me wel een stuk gaver. Dit is de game van EA gebaseerd op de film. De nadruk ligt veel meer op hacken en slashen, met veel meer actie, en dat trek ik wel. Dit spel is dus nog alleen uit op de PS2, en komt ergens in februari d8 ik naar de Xbox.

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  6. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    het is alleen maar hakken en verdedigen, op de ps2 in ieder geval, ik zou hem afraden!

7. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt inderdaad dat The Lord of the Rings - The Two Towers nog niet is verschenen op de Xbox, wel op de PS2... In Amerika komt het spel als het goed is over enkele dagen in de winkel, wij zullen zoals gewoonlijk nog even moeten wachten...

Ik heb de PS2-versie gespeeld, en het spel is een vrij behoorlijke hack and slasher... Je kunt na vrij korte tijd kiezen tussen 3 spelkarakters, Gemli, Legolas of Aragorn... Via hen speel je het spel en afhankelijk van je performance in de game kun je hun skills omhoog schroeven en nieuwe moves en combo's aanschaffen... Het spel zit ingebed in het verhaal van de eerste 2 LOTR-films, hetgeen wat mij aangaat goed gelukt is... Grafisch zit het allemaal vrij goed in elkaar en de echte filmbeelden worden gebruikt, die naadloos overgaan in het spel, je ziet bijvoorbeeld Aragorn voor je ogen veranderen in het gelijknamige spelkarakter, EA heeft wat dat betreft niets aan het toeval overgelaten!

De voice-overs zijn afkomstig van de echte acteurs uit de films, dus ook dat zit wel goed, EA zal lekker in de portemonee zijn gedoken net als bijvoorbeeld wat betreft 007 James Bond - Nightfire, waarin de contouren e.d. van Pierce Brosnan zijn gebruikt...

Maar terug naar LOTR the Two Towers, het spel stuurt soms hordes en hordes vijanden op je af, die zogeheten Orcs... Die zijn er echter maar in een paar soorten aanwezig. Ook moet je het regelmatig opnemen tegen eindbazen die soms erg sterk zijn... Die Cave Troll bijvoorbeeld, die moet je wel 50 pijlen in zijn donder knallen voordat hij het loodje legt... Simpel is het niet, want je moet steeds zijn dodelijke ketting ontwijken die hij als een zweep naar je toe slaat...

Maar goed, ik vermoed dat de Xbox-versie ongeveer zal zijn als de PS2-versie, maar wellicht krijgen we het e.e.a. aan extra's... Laten we het hopen! Ik vind de game goed, alleen is de gameplay niet erg lang (10-15 uur) en kun je w.b. de spelomgevingen eigenlijk niet ver kijken, want meestal worden de gamescenes netjes afgeschermd door hoge rotsen en dergelijke... Dat is wel jammer... Een hack and slasher dus, en soms is het wel wat eentonig... op den duur...

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  8. NehpetS

NehpetS Guest

Dit spel lijkt me zoooo tof......ik ben al heel lang fan van de boeken en sinds de release ook van de films, en ik heb die ingame beelden van de PS2 gezien....TERING als ze een beetje de kracht van de xbox hebben gebruikt zal die versie niet veel verschillen met de echte film beelden lijkt mij. Ik kan echt niet wachten totdat het spel uitkomt...maarjah zoals altijd wordt Europa weer vergeten....gvd....]:- :'-( :'-( :'-( ]:-

9. LightXBrigade

Leuk Bevonden:
    0
    in dat geval een aanrader dus..

die eerste LOTR heb ik in mijn handen gehad en dat leek me dus helemaal niks...
    de tweede daarentgen is een pure aktiegame, dat trekt me wel hehe

mmm ik denk dat ik dus de P2 versie in mijn handen gehad heb, anyway.. nog ff wachten dan, voorlopig toch mijn handen vol aan tal van andere games...

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier dus niet over een 'eerste' of 'tweede' :)

Fellowship of the ring is dus van Vivendi, en heeft de licentierechten gekregen van het BOEK. Dit spel is meer een rpg.

Doosje ziet er zo uit:

The Two Towers is van EA en heeft de rechten gekregen van de FILM, en is dus meer hack & slash actie.

Doosje (ps2):

Deel Deze Pagina