Die Quick Charge kit is echt helemaal geweldig, die accu's zijn echt in een mum van tijd opgeladen en nu helemaal geen gezeik meer met draadjes.
Is het erg als je bijv. langer dan 2 uur oplaad, als je snachts gaat slapen en hij laat op ga ik niet na 2 uur wakker worden bijv. ?!
Quick charge kit vind ik ook super. Gewoon die kopen en 1 extra accu (zit standaard 1 bij de kit), werkt gewoon erg goed. Geen gezeik met batterijen of draden. Ik had er ook een play and charge kit bijgekocht omdat ik bang was dat ik wellicht ooit met 2 lege accu's zat en dan niet kon gamen. Ding is niet eens uit de verpakking. Je lichtjes beginnen te branden, wat aangeeft dat de accu bijna leeg is, hup andere volle erin en die bijna lege gelijk in de oplader, 2 uur later issie vol.
nice, ja mn ma heeft zon wireless expansion pack gekocht voor onder de kerstboom dus vandaar dat ik t ff moest weten
hoelang duurt het totdat de accu is opgeladen bij een play en charge kit. Dus hoelang moet je dan met een controller met snoer spellen voordat ie weer helemaal vol is?
Voor de gene die het wil weten in de accu's zitten gewoon oplaadbaren batterijen.Ik heb er een kapot gegooid omdat hij het niet meer deed en toch al een nieuwe had en tot mijn stomme verbazing zat er in de accu van play en recharge kit gewoon oplaadbaren batterijen .Dus het is goedkoper om gewoon 4 oplaadbaren batterijen tekopen en 2 opladen en 2 in je controller doen maar met je accu heb je een voordeel dat is dat je kan spelen tijdens opladen Maar de oplossing is zo als ik al zij om gewoon 4 oplaadbaren batterijen tekopen en 2 opladen en 2 in je controller doen
het is toch helemaal logisch dat je voor de quick charge kit gaat? aangezien je bij elke controller batterijen bij krijgt + een battery pack bij je quick charger heb je altijd een een extra batterij, omdat je er ook gewone batterijen kan instoppen. het valt dus nooit voor dat je moet stoppen met game, zoals sommigen hier wel durven beweren
volgens mij kun je helemaal geen oplaadbare batterijen in je battery-pack stoppen ofwel, tenminste dat lijkt mij niet en ik had eerst ook overal gehoord van niet, want dan verdient microsoft er niks aan en die zijn niet achterlijk dus.. op dit moment ligt mijn controller aan de pc op te laden met de play-and-charge kit. Wat een gouden tip
Je kan gewoon oplaadbare batterijen in je packje (die je bij de controller krijgt) doen en steeds opladen Dit kan dan wel niet met een play en charge kit of quick charge kit
Als ik er van die gp batterijen in stop, tot welke capiciteit kunnen er dan in? Zou 2700MaH gewoon werken?
Omdat het mij wel handig leek er 1 gekocht, Gelijk een "wasditnouweer" moment, die QC maakt met 1 battery pack een geluid als een muggenverjager. Doe ik mijn 2e pack er ook in dan hoor je zelfs een soort snel tikgeluid alsof er geschakeld wordt tussen de twee packs tijdens laden. Bekend bij gebruikers ?
Niet wat ik wilde horen maar was er al bang voor. Ik zal eens kijken of het nog beter wordt na een laadcyclus. Wat