[Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics.

Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op.

Hoe ga je te werk :

Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat.

2. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    wallmines in level 8 weet iemand waar er 1 legt ze leggen er volgens sommige maar kan echt niks vinden

zit nog steeds bij dta groepie gijzelaars die ik moet beschermen

3. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    in zit vast in het stukje waar al die mijnen liggen je kan ze zien het de thermal vision. ik ben nu bij het eind en daar zit een mijn bij een deur met tralis er voor. hoe kom ik hier langs?

4. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan de andere kant bent gekomen van het mijnenveld zie je dus die deur en er ligt een mijn voor. Daar moet je ook niet zijn.
    Je moet naar rechts (als je naar de muur kijkt) lopen daar heb je een opening en daar ligt een medipack en daar kan je ook naar boven op een richel en dan verder...

5. realxboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja
    ik ha het al gevonden

toch bedankt

6. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik zit vast bij die walmines heb elke bewaker neer geknalt ma kan mijn jongens nie bevrijden dan gaan de mijnen af en ik weet de code van de deur ook ie kan iemand mij helpen gr. slayer

7. realxboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    oke,

je moet heel voorzichtig lopen. tegen de kasten aan. dan loop je naar 1 mijn toe en als hij op groen is dan druk je snel op A. dat doe je ook bij de andere mijnen.

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  8. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat nu voor een antwoord .......

9. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    he wouter weet jij messchien hoe je verder moet.... gr, slayer

10. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Hoe moet ik die gasten beschermen? Als ik die gasten bescherm, dan is de missie alsnog over!:mad:

11. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat niemand ze afschiet. Dus zet die turrets aan, en ga door het midden naar de mannetjes toe en probeer ze af te maken. Als je ziet dat er eentje doorbreekt, gauw terug om de ingangen naar de gijzelaars te dekken.

12. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    kheb net dat stukje eindelijk voltiooid

- kheb gewoon eerst 2 wallmines geplaats helemaal in het begin
    - die turret bij de chinezen aangezet (rechterkant)
    -via linkerkant snel naar voren lopen en schoot toen gewoon al die ventjes dood
    -dan komt die baas ik gooide wat granaten en
    whola zo simpel = het iegenlijk ;)

13. Beffer

Beffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wa zijn turrets ?
    Want ik zit daar ook vast help.

14. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat niet van die automatische machinegeweren op zo'n standaard? TOCH?

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: [Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

Dat is een heel goed antwoord jij vraagt hoe je die mijnen ontschadelijk kan maken hij geeft antwoord wat is aar mis mee :confused:

16. realxboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats

ik had eerst wat anders daar staan. maar dat heb ik later en het antwoord veranderd.
    toch bedankt dat je zo goed oplet(dat doet verder niemand:mad: )

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ok ik ben ook al een hele tijd bij dat stuk maar ik heb geen zin om verder te gaan:{ egt irritant.

18. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja erg irritant SC ligt nu al 14 dagen weer in de kast vanwege dat kut stukje....ik kom er egt niet verder mee heb de ereste paar uitgeschakelt dan komen er nog een paar gozertjes....met die grinko erbij...

19. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik zit nu helemaal begin van dta level 2de stuk ben langs dat gebouw gegaan enzo maar dat hoor je een turret je ziet 1 deur dies is jammed en een kamertje waarvan 1 wand een stuk opgeblazen is moet je daar door heen zoja dta lukt me echt niet met al die buizen iemand tips en hoe

20. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    [wallmines] chinezen

Weet iemand hoe ik aan wallmines kom? Ik zit nu bij die (Chinezen) kerels waar ik mee gebabbeld heb. Daarna komt een savepoint en komen die commando,s oid. Nu heb ik al gelezen dat je één turret weer aan moet zetten, maar nu nog wallmines.
    HEEEELLLUPPP!!

Deel Deze Pagina