samsung 225BW

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jorisB, 16 dec 2006.

  1. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een samsung 940BF, een 19" scherm met 2ms responstijd. Ik gebruik dit scherm ook voor mijn 360 maar dan heb ik balken boven en onder... Nu wou ik al langer een maatje groter en mijn oog is gevallen op de samsung 225BW een 22" breedbeeld, het is een 16:10 scherm een voor zover ik weet heeft de 360 16:9 als breedbeeldformaat. Nu is mijn vraag of k hiermee ook zwarte balken boven en onder ga hebben. En als ik balken ga hebben, zijn deze breed?
    Heeft er misschien ook iemand ervaring met dit scherm?
     
  2. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zal ook met dat scherm zwarte balken krijgen, omdat voor een tv de verhoudingen inderdaad 16 : 9 is. Je zou je vraag btw beter hier kunnen stellen.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij krijgt waarschijnlijk geen balken, zijn beeld zal daarentegen verticaal wel iets uitgerekt worden.
     
  4. Starw16

    Starw16 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    *post perongelijk in verkeerde threat*
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Je gaat idd geen balken krijgen. Het beeld wordt verticaal uitgerekt.
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe de fuck krijg je balken onder en boven bij je samsung? Vergeten om de xbox 360 weer op normal tv te zetten inplaats van breedbeeld?

    Edit: FF na gevraagd en een gast die ik ken die krijgt balken boven en onder als hij de xbox insteld op normaal. maar krijgt geen balken als hij zijn xbox insteld op breedbeeld. Heel vaag, maar probeer het eens kan je veel geld besparen.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006

Deel Deze Pagina