heey allemaal, Ik ben Saint 360 en ben hier nieuw. Ik ben van plan om een 360 aan te schaffen rond de tijd van april-mei maar weet bijna niks over de XBOX met de o zo prachtige games. Ik weet dat de XBOX 360 één van de betere consoles is maar verder.... Welk pakket zou ik kiezen (ik heb naamlijk geen ervaring met XBOX dus weet het niet), welke games zou ik erbij kopen en wat heb ik eigelijk allemaal nodig om mij 100% te vermaken met de 360. En hoeveel gaat dat allemaal kosten? En wat zit er zo in een pak? Veel vragen dus! Als je deze vragen beantwoord ben ik heel dankbaar! Saint 360 PS. Kennen jullie een goede manier hoe je een beetje geld kunt verdien. Heb wat geld nodig voor de 360.\o/
Welk pakket, dat ligt eraan wat je ermee wil doen; uurtje per dag relaxen, online clanmatches... De pakketten zijn de Core (299) en de Premium (399): Core: 360 console Wired controller Premium: 360 Console 20 Gb HDD Wireless Controller Xbox 360 Headset Kabel voor aansluiting op een HD-tv PS. Werk? misschien prostitutie
zelf heb ik thuis de premium pack . ik ben er heel tevreden over! een paar goede games zijn : test drive unlimited en pgr maar tegen mei-april zijn er al andere games uit denk ik
Hey, welkom op het forum. Ik ga je topic sluiten, want in het verleden zijn alle "waarom zou ik XX moeten kopen?" threads dicht gegaan. Daarvoor hebben wij een Algemeen 360 vragentopic geopend waarin je met al dat soort vragen terrecht kunt. In feite kun je gewoon het beste een Premium pakket van 399 euro kopen. En kwa games kunnen wij niet zomaar iets roepen, iedereen heeft een andere smaak.