1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

online achievements halen voor Test Drive Unlimited

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dark Vision, 18 dec 2006.

  1. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    / Closed / online achievements halen voor Test Drive Unlimited

    wie wil er graag gemakkelijk online achievements halen met test drive unlimited ??

    voeg m'n gamertag toe en miss ook mn msn, dan kunnen we samen gemakkelijk sommige achievements halen die voor jou en mij te moeilijk zijn om te bereiken

    andere spellen mag je ook voorstellen

    grtz

    dark vision

    msn: fanofgta3@hotmail.com

    gamertag: Dark Vis1on
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    foei, foei, je mag geen achievements boosten, die hoor je te verdienen, hoe moeilijk ze ook zijn :+
    btw: dit had je ook in het Test Drive topic kunnen vragen :x
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  3. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt toch gewoon een soort van co-op ?? Zie ik niets fouts in !
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    neen hij bedoelt gewoon keihard boosten, aangezien hij het over de achievements heeft zoals: won 30 multiplayer challenges enz, maar het was maar een grapje, ik zelf heb ook wel eens races geboost ;)
     
  5. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    kzal het in het test drive topic zetten,

    het is gewoon de bedoeling om andere gamers die het niet zien zitten om bepaalde achievements te behalen te helpen, waaronder ikzelf ook :)

    daarbij, tegenwoordig vind je niet meer zoveel online races, en als er dan zijn, zijn het meestal gasten die met al die snelle wagens rijden, zoals Mc Laren, en daar kan je weinig tegen doen :confused:
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je zelf dan neit die McLaren gaan proberen te halen? :confused:
     
  7. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, weet je hoeveel die kost ??
    1.500.000 !!!

    en dan nog, die gasten rijden er al zolang dat het bijna onmogelijk is om die te verslaan, het is net een beetje als world of warcraft: de pro's met hun lvl 60 :confused:
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dan pak jij de koenigseg of de Enzo en voer hem op en wat dacht je van de seleen twin turbo, Chrysler ME-FOUR-TWELVE uhm zat keuzes die net zo snel gaan of zelfs sneller! :b:
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Speel ff de single player een beetje door en dan krijg je een challenge waar je 290 km/h moet halen en daar krijg je dan 75.000 voor. Hiermee haal je die 1.500.000 wel zonder dat je er echt lang mee bezig bent.
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd of de Alfa Romeo cup, neem zelf de snellere coupe die je vrij kunt spelen met het rondje om het eiland race en je hebt binnen 1.5 min 75.000 dollar binnen
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar kun je die dan ook blijven doen, nee toch?
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jep zo vaak jij maar wilt
     
  13. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    k, kzal die race rond het eiland eens doen
     
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb wel interesse. Als je mij een xbox live vision camera kan lenen voor de True Identity achievement bij Rainbow Six. 8)
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb er een te leen, 40euri per dag mag je hem lenen, let op leen periode vanaf een week :+
     
  16. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lol, 40 € per dag

    je koopt em al nieuw voor 49.99 €

    kan je dat ding niet huren in een lokale gameshop ??
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ik de Xbox Live Vision bij de Bart Smit haal, even snel mijn eigen foto op het poppetje van Rainbow Six zet en hoppa achievement. Daarna terug naar de Bart Smit en zeggen dat het kerstcadeau toch niet geslaagd is. Hopen dat ik dan m'n geld terug krijg, maar waarschijnlijk wordt het dan een waardebon. :)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol en dat voor een achievement 8) Ze zijn leuk om tehalen maar om daar nou allerlei gemakkelijke games of accessoires voor te halen, neen :x
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tis echt wel lache hoe je kop op dat mannetje zit :lol:
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk zie je bij rainbow six het hoofd niet echt. Je bent daar totaal niet mee bezig en je loopt toch steeds iedereen snel voorbij. Totdat je dood bent en je iemand observeert. Gisteren zag ik zelfs Micheal Jackson. :)

    Ontopic voor de topicstarter:
    Maarre deze topic gaat echt nergens over. Zoals je merkt maken we er grappen over, maar wat stellen die achievements nou voor. Het is leuk voor de hebberd, maar om daar nou extra veel moeite voor te doen. En puur het spel spelen en indien nodig over lijken te gaan voor een achievement... Dat lijkt me niet gezond. Kortom: laat je Test Drive Unlimited achievements voor wat het is. Of zorg dat je ze zelf haalt, maar ik vindt het persoonlijk triest als je je achievements wilt gaan boosten. Dan heb je er geen moeite voor gedaan en verdien je het wat mij betreft niet!
     

Deel Deze Pagina