Zoooo
Heb Vrijdag een supervisor aan de lijn gehad, na 2 keer in 1!! week twee defecte 360's terug te hebben gehad, was ik het helmaal beu.
Ik krijg een wireless controller, "en hoef de kapotte 360 die ik nu heb pas terug te sturen, als ik tevreden ben met diegene die ik toegestuurd krijg" ( ik citeer de supervisor he!)
Nu doet bij mij huidige 360 de koeling het niet, de fan draait niet!! dus het apparaat kapt er binnen een minuutje mee.
Maarr......... als je de grijze plaat, Waar de hdd zit, erafklikt (en dit is LEGAAL, WANT DE 360 gaat niet open!!!!!!!! en heeeeeel simpel!) kan je door de grotere ventilatiegaatjes in het apperaat kijken (met zaklamp).
En na op xbox-Scene, een foto, heb bekeken hoe zo'n ding eruit ziet van binnen.... wat zag ik???!!!!??!?! ZIT DE STEKKER VAN DE KOELINGSFAN ER NIET GOED IN!!!
Mijn maat, die pc's voor zijn werk bouwt, heefd met een dun plastic staafje, de voedingstekker, via de gaatjes,(heel voorzichtig) er goed in geklikt..... en hij doet het!!!
Maar de nieuwe is al onderweg, dus.... kan ik mooi mijn nieuwe in de komende 2 weken vakantie testen, als die ook niet goed is (hij gaat dan meestal binnen een paar dagen weer kaduuk) gaat ie gewoon weer terug, en hou ik deze mooi als onderpand!!!!! HAHAHA ze zoeken het maar uit.
Ik moet ook 2 weken wachten op mijn console
Maar voor de moraalridders die nu zitten te lezen...., eerlijk, is eerlijk, Als mijn "nieuwe" 360 het zonder problemen blijft doen, stuur ik diegene, die ik nu heb netjes weer terug (scheelt hun weer een reparatie) Ben wel benieuwd hoelang het duurt, voordat ze gaan zeuren om de ander terug te sturen......ik zie het wel Tja.... het is druk he tussen kerst en oud en nieuw...... en ik ben op"vakantie".dus..............
Want de supervisor zei zelf,en ik citeer) ALS je tevreden bent met de "nieuwe"stuur je de andere maar terug.
Maar hier weer ff het feit dat de reparatieploeg van MS een paar ontzettende slapers zijn........ een stekker..WHAHAHAA
Laatst bewerkt: 18 dec 2006