mijn xbox 360 was kapot ze zijn hem onmiddelijk komen halen en ik had hem na een week al terug!!! ze vonden de fout niet en ik heb een hele nieuwe gekregen. maar mijn harde schijf heb ik ook nieuw gekregen en daar stonden net al mijn gegenvens enzo op. ik geraak nu ook niet meer op mijn account, ik heb een hele nieuwe moeten aanmaken en ik ben nu natuurlijk al mijn achievements kwijt. is hier iets dat ik ertegen kan doen???
Moest je die meegeven? Ik moest de mijne houden en kreeg ook een nieuwe na 1 week! (harddisk bedoel ik!) En ik ben bang dat je wel kunt klagen maar van de rest kunnen ze niet veel doen!! Maar zou toch proberen te bellen!
je kan toch retrieve gamertag (of iets in die richting ) doen? dan krijg je toch gewoon je account terug?
ja klopt maar dan heeft hij alleen zijn achievements terug, maar niet zijn savegames... >> recover gamertag
Ja ik heb mijn xbox 2 weken geleden maandag opgestuurd, nog niet terug, maar ik vind het ook zo raar dat je je hard disk niet mee moet sturen want stel dat de fout daar in zat, dan moe tik weer 3 weken wachten