Ok nou ik heb hem al een tijdje gespeeld en vind het een top game.dus wat vinden jullie ervan.en daarnaast: 1 Wat vinden jullie de leukste time control 2 Wat vinden jullie de handigste time control 3 Welke vijand vinden jullie het lastigst 4 Welke het leukst 5 Wat vind je van de levels 6 Vind je ze te kort,te lang,goed 7 Vind je de game te moeilijk,te makkelijk 8 Welk boss vinden jullie het leukst. 9 Welke round het gaafst enz.
Pffff, ok, hier gaat 'ie dan. 1. Rewind 2. Pause 3. Ik haat die Spikes! Zo irri! 4. Die ventjes van trash zijn cool! 5. Leveldesign tot en met wereld zes supergoed maar te simpel. Wereld 7 en 8 vind ik minder en van een stuk hoger niveau. Ik haat die sneeuw wereld! 6. Het niveau van het spel ligt heel lang op een heel laag niveau, en dan krijg je de laatste twee werelden die echt ineens super tuff en vooral frustrerend zijn. Zonde! 7. Zoals ik hier boven al zei, maar vooral te makkelijk denk ik. 8. De een na laatste baas vind ik wel de beste, ondanks het feit dat 'ie best lastig is. 9. Ik hou echt van die Venetie-stijl levels, en die Hourglass caves zijn ook vet mooi. Echt specifiek een level niet... In Blinx 2 moet het niveau net iets hoger liggen en moet het time-contol systeem op een inventieve manier worden uitgewerkt. Ook moet het net iets meer rewarding worden, dus niet meer van die stomme plaatjes voor die catmedals. Er mag van mij ook best wat meer verzameld worden, die catmedals heb ik allemaal, ze zijn voor het merendeel veel te makkelijk te vinden.
Wa bedoel je met da het time control op een invatieve manier moet worden uitgewerkt en ze hadden er inderdaad wel wat meer mee mogen doen in de levels het merendeel gebruik je om bosses te verslaan en niet om verder te komen.En telkens alleen maar afval afschieten om de vijanden af te maken begint ook te vervelen.En ze mogen meer platform dus meer puzzelen moeilijkere routes enzo vind ik.
1 rewind 2 pause 3 Bosses 4 die hoppertjes 5 Groot genoeg en mooi.Leuke ontwerpen. 6 Net goed 7Gemiddeld niveau 8 Nog niet uitgespeeld 9 Tot dusver die met die treinkarretjes.