Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Simpele oplossing is toch gewoon bij Match de spelers goed te zetten? ( dus 1 vs 2? ) raar toernooitje als je het mij vraagt :confused:
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Wij speelden bij pes 5 ook altijd zo (vrienden+ik) en waren ook verbaast de eerste keer dat we het met pes 6 probeerden.. Ik vind het wel een gemiste kans want er spelen blijkbaar wel meer mensen zo.. en bij match is toch anders want dan houd hij de vorige resultaten enz niet bij. Hij wil gewoon een cup of league spelen met meerdere teams met meerdere spelers :) neem ik aan
     
  3. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah,het is voor mij misschien wel het grootste gemis van pes6 op de 360.

    De oplossing:
    Hou het met de hand bij. Het is misschien wat meer werk, maar uiteindelijk geeft het wel nog diezelfde spanning.
    Print gewoon het wedstrijd-schema uit, en ga de wedstrijden 1 voor 1 spelen in gewoon Match mode.
    Hou de uitslagen bij, maar ook gele/rode kaarten, omdat je moet weten wie er welke wedstrijd geschorst is.
    Ook doen wij het zo, dat als iemand geblesseerd raakt, hij de volgende wedstrijd niet mee mag doen, 1 of 2 wedstrijden bij geel kruisje, en 4 of 5 wedstrijden bij rood kruisje.

    Iets meer werk, maar als je het een beetje handig invoert in bvb excel, en je houdt een laptop ernaast tijdens spelen, dan levert het helemaal geen problemen op.

    Of: regel ergens een oude ps2: Daar speelt hij wel gewoon een league met meerdere mensen ;)
     
  4. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm…..
    Weet niet precies hoe ik moet beginnen. Heb echt een vreselijk weekend gehad, met betrekking tot PES6. Met name zaterdag heb ik veel verloren doordat ik iedere partij weer last had van veel lag.:mad:

    Ben afgezakt van 6000 naar 5100 punten. Maar voordeel is dat ik het wel weet te relativeren, het is en blijft maar een spel.:b:

    Ik had gisteravond weer de zoete smaak van de overwinning te pakken. Aan het eind van de avond bleek toch maar weer hoe triest sommige mensen kunnen zijn=( . Ik speelde tegen een kerel uit D1, die kerel had 6800 punten maar ik wilde per se tegen hem spelen. Aangezien ik bij winst of een gelijkspel aardig wat punten in de wacht kon slepen.
    Die gozer speelde goed maar met enig geluk kwam ik op 1-0, vervolgens kwam ik uit een corner op 2-0. Een aantal minuten voor tijd besloot hij de stekker eruit te trekken. Ik stuurde hem een bericht: “Why did you do that?” ,zijn antwoord was veelzeggend en illustratief voor de manier waarop veel online PES spelers dnken: “Can’t afford to lose on sunday”.Wat een lafbek.:confused:


    Vervolgens weer een pot gespeeld. Deze had meer weg van comedy capers.
    Die kerel was echt slecht en had toch 5000 punten. Na de 1-0 kreeg ik snel kans op 2-0.
    Hij kreeg niet eens de kans om uit te verdedigen. Vervolgens bleef na een aanval van mij het spel stil staan. Ik wist genoeg en stuurde hem nog een mailtje: “Well done”.8)

    Hoe zeer en hoe vaak mensen op dit forum ook ontkennen dat er cheaters zijn, ze bestaan. En een groter probleem is dat het er steeds meer worden.:mad:

    Ik zou Konami willen adviseren om hier iets tegen te doen bijvoorbeeld door voor een disconnect 300 punten eraf te halen. En bij een freeze niks.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa het worden er steeds meer, ik sta 5-0 voor gister binnen 30min. Loopt ie vast. Zegt ie dat ik pauze nam en dat ik eruit moest. Wat een gek :confused:
     
  6. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, heb ze ook steeds vaker..laatst stond ik met 1-0 voor..loopt hij "zogenaamd" vast zegt die kerel, hij loopt vast, jij moet hem beeindigen..waarop ik reageer ho ff vriend, ik sta voor, beeindig jij hem maar.
    En gisteravond weer zo'n eikeltje..2-0 voor..weer vast.
    Zeg ik: wat is dit..hij zegt: het spel is beeindigd..ik zeg dat ik met 2-0 voor sta en het spel niet is beendigd...zegt hij, jij hebt gewonnen, je moet het spel stoppen...ik zeg tegen die eikel..denk je dat ik dom ben..JIJ moet hem uitzetten, gelukkig deed hij het na een kwartiertje..maar heb de Xbox ook wel eens van 's avonds 10 tot 's ochtends 9 uur aangehad omdat iemand niet wou stoppen, haalt het plezier er wel deels uit vind ik hoor. bah
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om een verdediger een man te laten dekken. En zo ja hoe ? Word helemaal gek van Adriano, het zo wel verschil maken als ik hem kan laten dekken door een verdediger ? kan je ook 2 verdedigers op 1 mannetje zetten ?
     
  8. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan. Bij individual kan je inplaats van Zone dekking mandekking instellen op een speler. Het lijkt me niet slim om 2 spelers 1 iemand te dekken, maar het is wel mogelijk.
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar het heeft wel zin om met bijv Cannavaro, Adriano te dekken ?
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand als iets gehoord van pes 7 ?
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja! *):

    - Het komt zeer waarschijnlijk
    - Het is nog niet officieel aangekondigd
    - Het zal wel van Konami zijn
    - Het zal veranderingen brengen t.o.v. deel 6

    :+
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je daar 4 ijzersterke punten
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het afkloppen, maar ik heb het nog niet meegemaakt. Wel standaard quitters als je 4-0 voorstaat. Zal wel gebruikelijk zijn ofzo.

    Ik doe altijd create match en speel in Bernabeu. Heeft dat er mee te maken dat ik nog geen cheater heb gehad?
     
  14. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, want ik doe ook altijd Create match
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gaat op dit moment erg lekker, heb 6700 punten!! Nog gedacht zoveel te kunnen winnen :)
     
  16. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan zin hebben, maar door de kracht van Adriano loop je wel meer kans dat Adriano door een steekpas vrij voor de keeper kan worden gezet.
    Iemand die goed met het spel kan omgaan is gewoon heel gevaarlijk met Adriano door zijn fysieke kracht en krachtige schoten. Is niks aan te doen :+
     
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al een vriend van mij is niet van de bal te krijgen met Adriano, zelfs niet met 3 verdedigers. :mad:
     
  18. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem gewoon is onderuithalen, dan zal ie er niet doorkomen.. of Alex ertegen zetten:p
     
  19. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben er meer mensen problemen mee om spelers te kopen?
    Ik bied echt iets van 30k en 2k inkomen voor cristiano ronaldo en nog is er een breakdown :confused:
     
  20. el_Diablo

    el_Diablo Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    :b: toppunt van afgelopen weekend: deed create match..iemand accepteerde mijn uitdaging...ging er niet op in, reden:

    1: 125 wedstrijden (of ietsje meer, maar niet veel meer)------> 67 disconnects8) de resterende wedstrijden (58) 1/3 gewonnen, 1/3 verloren/ 1/3 gelijk....ja..reken maar uit...haha

    2: 6500 ptn (of meer)....8)


    Volgens mij was dit een cheater van de ERGSTE soort...hahaha:+

    ps.: ik negeer Fransen, Italianen en Spanjaarden...gebeurt veel shit bij hun..speel alleen als ze een "goed" profiel hebben:b:
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina