1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weerkanaal is inderdaad erg vet gedaan, erg handig om het even te checken vlak voordat ik naar school of m'n werk moet. Wat die component cable betreft, geen idee...ik wil er ook een gaan halen, maar gezien ik nog cadeaubonnen van de bart smit heb liggen wacht ik gewoon tot ze 'm daar binnenkrijgen...
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist Replay ff opgebeld, die zeggen ook januari. Komt goed uit in mijn geval, want in die maand wilde ik een Wii gaan kopen en ik moet die Component kabel hebben anders kan ik hem geeneens aansluiten.
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks zero.

    Whaha, ik heb nu ook de weather channel erop staan. Dat uitzoomen tot je heel de wereldbol ziet is wel leuk gedaan. En dan die wereldbol is een flinke spin geven ;)

    Op de zuidpool is het -15 man, maar wel zonnetje ;)
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bart Smit zou hem afgelopen vrijdag binnen krijgen en ik zou hem als het goed is morgen thuis moeten krijgen. Zal ze wel even bellen anders.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar ff ja als je zou willen, want nu ben ik toch ook wel benieuwd geworden naar de exacte releasedatum van de Component kabel :eek:

    EDIT : Ik zie nu op de site van Dimensionplus dat er sprake is van twee verschillende Component kabels. Eentje van Nintendo zelf, en een third party variant. Die tweede is al leverbaar, die van Nintendo nog niet schijnbaar.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb Bart Smit zojuist gesproken. 17 december hadden ze hem binnen moeten krijgen, echter op die dag belde Nintendo met het bericht dat de kabel weer is uitgesteld. Dit maal tot 29 december, wat dus neer komt op januari de kabel afgeleverd. Ronduit belachelijk van Nintendo dit. Gaat Nintendo bellen.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd een beetje jammer. Ik wil ook perse de kabel van Nintendo zelf hebben. Met dat soort dingen neem ik alleen genoegen met third party als het echt niet anders kan.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik koop liever ook geen 3rd party spullen. Heb met de Gamecube toen een scartkabel van een ander merk gekocht, beeld en kleuren waren echt klote. Heb toen de scartkabel van Nintendo gekocht en met die had ik wel mooi beeld. Sprak net trouwens een winkel waar ze wel de scartkabel voor de Wii hadden.
     
  9. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik ben 1e op de lijst bij Bart Smit..:)
     
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    HE HE ... eindelijk heb ik hem :) ik werd gebeld door de bart smit en ben gelijk ernaar toe gegaan, iemand had hem afgezegt dus kon ik er 1 krijgen:). Ik heb een vraag ; hoe synchroniseer je je 2e controller ???
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tof man! Veel plezier ermee. :b:
    Je moet eerst het knopje op de voorkant van de Wii indrukken (bij de SD card slots) en daarna het knopje naast de batterijen van de controller.
     
  12. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    het knopje op de voorkant van de Wii indrukken (bij de SD card slots) ????? welke is dat ??
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voorop de Wii zit een klepje. Achter dat klepje zit een slot voor een SD card en een oranje knopje. Dat oranje knopje moet je indrukken en daarna het oranje knopje aan de binnenkant van de Wii controller.
     
  14. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook op het quick start foldertje dat bij je wii zat :)
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eens wat rond aan het kijken en toen kwam ik deze sitetegen waar ze verklaarden dat een wifi stick zorgt voor een wireless netwerk tussen je pc en wii(of ds).

    Betekent dat dus dat ik, met mijn bedrade internet, iets heb aan die wifi stick of begrijp ik het nu helemaal verkeerd..

    Ik heb namelijk niet zo veel zin om te wachten tot dat usb-ethernet ding uitkomt ergens in februari of wanner dat ook mag zijn.

    EDIT: Ik bedoelde de usb-Wifi connector.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die WiFi Stick in je PC plugt dan zou je draadloos moeten kunnen communiceren tussen de Wii/DS en je PC jah. Dat je PC dan bedraad op het internet zit aangesloten maakt niet uit.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  17. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh hahaha ik zie het al, bedankt :)
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had geen zin meer om te wachten op die officiele component kabel van nintendo dus heb ik die maar gekocht van blaze.

    ik kan je zeggen wat eeen verschil mannen met zelda in 480P of in 480i, tog zeker op mijn lcd.

    dus ik zou zeggen wacht niet op die van nintendo meer koop die van blaze
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Dimensionplus las ik ook dat die kabel van Blaze in staat zou moeten zijn om de reso op te schroeven tot wel 1080i....kun jij dat bevestigen freakyoliver ?
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij krijg ik wel contact met internet, bij het updaten krijg ik een foutmelding (zal 'm de volgende keer maar eens opschrijven...)

    Heeft iemand Monkey Ball trouwens? En is het wat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina