Ik heb even vluchtig dit topic doorgelezen, maar kon over het v olgende niks vinden, dus ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
In PES 5 speelde ik met nog 2 anderen altijd toernooien (offline uiteraard). Iedere speler koos zijn team en wanneer een van ons dan met zijn team een wedstrijd moest spelen, namen de andere twee de besturing van de tegenpartij op zich. Dat is wat lastig, want de persoon die met zijn eigen team speelt moet dan de wedstrijd beginnen, meteen pauzeren en bij player settings kon dan de 2e persoon aangeven dat hij mee wilde spelen. Hij kon dan kiezen om of met de ander te spelen, of er tegen.
In deel zes gaat het net zo, maar als je dan bij player settings een kant wil kiezen (uit of thuis) kun je alleen de kant kiezen van de persoon die met zijn eigen team speelt. Je kan dus niet tegen hem spelen, dit zal altijd de computer zijn, en zo is heel het idee van ons toernooi weg! DAG TOERNOOITJE SPELEN MET PES 6!
Is dit weer een misser van Konami, is hier wat aan te doen of is het in dit geval ook jammer maar helaas?
Klik om te vergroten...