Gears of War komt naar de PC?

Discussie in 'Algemeen' gestart door duqhunter, 19 nov 2006.

  1. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    CKER WETEN!!!

    microsoft zet een eigen soort stand neer voor de pc (games for windows)
    en jawel (check pu Januari 2007) er staat een plaatje in van die stand met daarin Gears of War!!!
    ik zorg er nog voor dat dat plaatje hier komt :D
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Veel pc games komen ook naar de xbox dus misschien crysis ofzo ook wel :D.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de controller van de X360 dan zo'n klote ding ?
     
  4. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta niet echt te juichen bij deze ontwikkeling. Muisbesturing/toetsenbord besturing is veel sneller de xbox besturing. Zeker short-range zal het voordelen hebben. Ik mag dan ook wel aannemen dat ze niet pc en xbox in 1 mulitplayer douwen maar de optie behouden om alleen xbox vs xbox te kunnen spelen. Anders ben ik bang dat het toch snel gaat vervelen...
     
  5. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel te hopen dat xbox vs xbox blijf ja :confused:
    pc heeft, helemaal met dat super game spul, net ff iets teveel voordeel met snelheid.
    maar ik denk dat xbox vs xbox wel blijft
     
  6. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg... nee, de besturing voor de pc zal behoorlijk klote zijn... de a knop zit namelijk heel relaxed voor de xbox... en voor de pc heb je dan een betje te vaage besturing voor nodig... achja... hij komt iig op de pc!
     
  7. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Denk eerlijkgezegd niet dattie naar de PC komt.
    Zou kunnen, maar heb eerlijkgezegd liever dat het een 360-only game wordt.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je mijn punt hebt gemist. De X360 controller werkt namelijk ook gewoon op de PC.

    @ JFresH : Waarom heb je liever dat het een X360 Only game is ? Ik ben er juist voorstander van dat zoveel mogelijk games op meerdere systemen uitkomen. Hoe meer mensen er van kunnen profiteren, toch ?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    crysis is allang aangekondigd voor de 360 ;) heb een keer zo'n filmpje gekeken en daar stond dat ie ook op 360 kwam
     
  10. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm... het is 100% cker dat ie op de pc komt, de PU heeft namelijk een plaatje waarin een nieuwe demo console staat van Games For Windows en daar staat dan bij new releases GoW bij... en dan nog wat!!!
    ik wist niet dat de 360 ook op de pc werkte :confused: :)
     
  11. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    we willen met halo 2 toch ook zo gaan doen dat je de xb360 controller in de usb poort van je pc kan doen en dan met de controller kan spelen ? :eek:
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt allang je X360 controller gebruiken voor PC spellen. Dat is dus totaal niets nieuws.

    @ VT3K : Crysis is vooralsnog PC exclusive. Nog geen aankondiging geweest voor een ander systeem. Kijk maar in de GameSpot database, Crysis staat er alleen tussen voor de PC. Ik heb gelezen dat de ontwikkelaar Crysis alleen in volle glorie mogelijk acht op de PC, op de consoles zouden ze dingen moeten gaan beperken die de game geen eer aan zouden doen. Kan natuurlijk ook marketingpraat zijn, maar dat is in ieder geval wat ik in een artikel gelezen heb.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006

Deel Deze Pagina