1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Sam & Max: Culture Shock

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 17 dec 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag had ik de gratis demo gedownload van Sam & Max Culture Shock. Op de pc die op mijn kamer staat, kan je eigenlijk helemaal geen spellen spelen (in ieder geval niet de spellen van nu). Maar de demo liep goed. Ik had dus besloten om dit deel te downloaden voor 9 dollar. Nadat het demogedeelte voorbij was, kreeg ik toch wel te veel last van lag. Ook het laden duurt erg lang. Mijn broertje heeft ook een pc op zijn kamer en die is een stuk beter dan de mijne. Die kan dit spel makkelijk aan. Bij het downloaden werd er een key geinstalleerd. Ik weet niet wat voor code het is, die kreeg ik niet te zien. Kan ik die key niet gebruiken zodat ik het spel gratis op de pc van mijn broertje kan installeren, zonder dat ik weer 9 dollar moet betalen? Of is die key echt gerelateerd aan 1 pc? Anders ga ik maar met een lage framerate door op mijn pc.
     
  2. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Is niet pc gerelateerd volgens mij. Probeer de map onder programs files (gewoon telltale games) maar eens te kopieren naar een cdtje ofzo. En die dan bij je broertje's pc erop zetten. Als dat niet lukt jammer, maar je verliest er verder ook niets mee. :thumbs:

    Super spel trouwens, heb em ook. Maar je hebt toch wel een redelijke pc nodig voor dit spel.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het kon nog veel simpeler zelfs. Ik had even op de forums gekeken op Telltale games. Je moet dan via I've already purchased this game je ordernummer en wachtwoord invullen. Toen kon ik hem gewoon downloaden op de pc van mn broertje. Daar loopt die als een zonnetje op :) In ieder geval bedankt voor je reactie :b:
     
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen probleem. Veel plezier met Sam en Max.

    Hoever ben jij trouwens met dit spel? Ik zit een beetje vast
    op het gedeelte waar die tatoolady je psychologisch moet analyseren. Weet niet precies wat ik hier voor antwoorden moet geven. Maargoed vond dat stukje beetje saai, toen ging ik weer verder mer RE4. :)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar heb jij 'em gedownload. Als ik het via zo'n spellen site probeer krijg ik te zien dat ik niet in Amerika woon ofzo, duh:p.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben ondertussen alweer klaar. Leuke puzzels en humor, maar niet al te moeilijk. Ik zat wel bij 1 punt vast:

    Inderdaad bij het punt waar de psycholoog je onderzoekt. Je moet dan precies de goede antwoorden geven. Maar doordat ik sommige Engelse zinnen niet helemaal goed snapte, had ik er wel problemen mee

    Ik had hem gewoon gedownload van de site van Telltale Games, geen problemen gehad met downloaden. Toen ik mijn gegevens invulde, stond het al op Non US/Canada
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. toch eens proberen dan. Geef er zelf niks om :+ maar ken wel wat mensen die ik er blij mee kan maken met de kerstdagen.
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een leuke game maar heb geen trek om er geld voor te gaan betalen though
     

Deel Deze Pagina