Wist al lang dat dit een topspel was, maar heb hem uiteindelijk nu gekocht voor slechts 8 euro in men lokale gameshop\o/ Hélémaal in het begin van het spel was ik echter teleurgesteld : het was altijd hetzelfde, zelfde wapen altijd ongeveer en nog kleine mankementen. Ik zit nu nog maar aan de eerste eindbaas ( die reusachtige robot), maar de game heeft me nu al reeds in zijn macht, ik kan het gewoonweg niet loslaten! Kan iemand me vertellen of de game NOG afwisselender wordt? want dat is nu toch wel het enige minpuntje : steeds hetzelfde... in deze topic alles over dze prachtgame, een ware sleeperhit voor de Xbox iedereen die hem nog niet heeft moet dit kopen! Ciao, Boogje
Ik heb tijden geleden een demo van dit spel gespeeld.. was heel erg onder de indruk.. heb hem daarna echter nooit in de winkel gezien
Jazeker, ik heb het ook voor omgerekend 8 euro gekocht in londen heel lang geleden en ik heb het zeker wel 5 keer uitgespeeld. Je zult ook moeten racen in auto's en grote robots besturen. Je krijgt nog veel meer upgrades voor je wapens en de levels worden alleen maar beter ( je komt bv nog in een gigantische stad terecht) Echt een top spel wat veels te weinig aandacht heeft gekregen helaas.
Metal Arms behoort nog steeds tot één van mijn favoriete spellen, hoewel ik hem nu eigenlijk vrijwel niet meer speel is het wel zo'n spel wat ik nooit meer weg zal doen. Leuk om te lezen dat er nog steeds mensen zijn die dit ondergewaardeerde pareltje spelen. Er is alleen wel al een thread over Metal Arms, graag dus daarin verder gaan. Metal Arms: Glitch in the System