ik heb nu de niet afgeronde versie maar maakt denk ik geen krassen (ik heb hem net omgeruild) mijne is van voor de 22 ik heb nu zo'n 6 uurtjes gespeeld en er zitten 2 of 3 of meer krassejes op een demo cd - ik kan nouw niet zeggen of het nauw komt van de onafgeronde hoekjes of dat ik hem een keer er slordig hem ingelegd!?!?!?!
de vorige die ik had sloeg ook hoekjes uit de zijkant van mijn spellen - dat is heel kut - maar ik ben terug gegaan naar mijn retailer en ik mag ook een nieuw spel bestellen
Voor nikkes? (spel bedoel ik) Dat is wel want spellen doen het nog wel. Of mocht je je spel ruilen? Ik gaat ook terug over weekje, nog ff spelen, voor het geval dat ze hem niet ruilen en gaan sleutelen aan mijn doos.
niet afgeronde versie, piepkleine 1-3mm grote krasjes. kan je dus wel cosmetisch noemen, komt zeker door het apparaat, want cd's die er niet in gezeten hebben, hadden de krasjes nog niet. De krasjes zijn echter zo klein dat ze toch nooit problemen zullen geven.Dus ik maak me geen zorgen. O ja datum: 2002-03-01
Hmm, zo te zien maakt degene van 19 feb en 23 feb iig geen krasjes. Btw, ik denk dat eigenlijk wel erg vergezocht is hoor... Zouden ze elke dag nieuwe onderdelen gebruiken ofzo .
22-02-2002: Niet afgewerkt, Geen krasjes 01-03-2002: Niet afgewerkt, Geen krasjes Die rand is de vlak en kan geen krassen veroorzaken. er zit niets scherpt langs die rand. De cd's zijn in goede staat.
23-02-2002. Niet afgeronde versie. Tenminste die hoekjes lopen niet helemaal door maar zijn wel afgerond op het punt dat ze ophouden. Ik heb hem nog maar kort maar na 2 uurtjes Halo en uurtje doa3 geen krassen nog.
22-2-2002 aan de zijkant geen krassen, aan de buitenkant van de onderkant wel paar krassen, maar niet van de lade denk ik, het zijn echt van die willekeurige krasjes die beetje heen en weer gaan, niet rond dus, meer van buiten naar binnen ik maak er in iedergeval geen probleem van
het leuke was dus dat ik ook dacht dat ik er een had die krassen maakte maar wat blijkt die zitten er op als je een game nieuw koop uit de verpakking dus ik was weer blij
Uhm, leg uit? Zitten de krasjes al op de games? Dat zou of een ruw productieproces betekenen van de games, dat zou helemaal minder zijn