1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfs zant was niet moeilijk, dat vind ik toch wel heel jammer:'-( . als midna transformeert om die muur om het kasteel te breken is wel cool:)
     
  2. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    maar geen ene zelda is echt moeilijk als je naar de vijanden

    ik kan som de weg ff nie vinde dus zit daar meestal op vast

    maar daar bij twilight princess nog nie echt last van gehad (windwaker wel heel veel)
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iemand een tip om dat beest op die vogel te verslaan?(als je net van die brug naar beneden die lake in bent gesprongen) Heel kansloos maar ik raak dat beest maar niet, en als ik hem ook van de zeikant probeer aan te vallen, dan kom je nog in die klauwen en raak je weer 1 of 1,5 hartje kwijt.
     
  4. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn indruk over het spel (geen spoilers)!

    Ik heb hem toen hij in de winkel lag gelijk gekocht; uiteraard.
    Ik zit er nu al een uurtje of 18 aan en ik vind het een super mooi spel.
    Eindelijk eens niet die stomme spellen waar je zo op uitgekeken bent.

    Ik heb de GC versie gekocht omdat ik in reviews las dat je bijvoorbeeld steeds met je zwaard moest slaan door te bewegen met je controller op de Wii. Aangezien ik meestal als ik game languit op de bank lig leek mij dit niet zo'n heel leuk iets.

    Als ik tot nu toe een cijfer zou moeten geven aan de Windwaker en aan TP in vergelijking met elkaar zou ik WW een zesje geven en TP een dikke negen.
    In de WW vond ik dat varen een beetje irritant.
    In TP ga je gewoon chill met je paard.

    Verder ben ik nu na de eerste 3 kerkers te hebben uitgespeeld even op zoek naar heart containers en items en collectibels.
    Ik weet dat als je eenmaal het spel heb uitgespeeld het toch niet zo heel veel nut heeft om daarnaar op zoek te gaan.

    Als iemand hier nog twijfeld of het de 57/ 59 euro waar is om te kopen kan ik daar volmondig ja op zeggen.8)
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat valt nog mee, want ik kan dat ook op de Wii. Want je hoeft geen gigantishe zwaai te maken om te slaan. Een klein tikje is al genoeg, alleen doe je dat hard slaan automatish :9. Alleen met het schieten moet je er wel natuurlijk een beetje goed voorzitten.
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wachten totdat hij aanvalt, dan staat er onderin je scherm A attack, dan druk je dus op A om hem vast te grijpen. je kan dan blijven aanvallen totdat hij je van zich af werpt
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tnx, was er zelf inmiddels ook achter gekomen, ik zat weer moeilijk te doen door te proberen dat beest van de zeikant of achterkant te benaderen, maar dat was nergens voor nodig. Zit nu btw op 18 uur, en ben net bij dungeon nummertje 3. Doe echt heel rustig aan, maar vindt het wel mooi zo.
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu 4 tempels uitgespeeld, en heb in het totaal al 14 pieces of hart gevonden dus bijna 3 hartjes erbij. ook ben ik gewoon aan het rond dwalen omdat je dan altijd de leukste items vind.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat er vanavond/vannacht/totdat mijn ogen dichtvallen van de slaap eens lekker mee bezig zijn op de Wii \o/
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen even kijken wat ik ga doen, eerst even die content voor oblivion, misschien even broeken in de stad kopen... en dan weer volop zelda.. ik heb bij zelda al iets van 30 uur aan die game versleten, ben al jarenlang zelda fan daarom :p
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ik heb net de 2e tempel uitgespeeld... kmoet nu naar het andere deel van hyrule... die tempel was eigenlijk super makkelijk. en die boss had ik al es in een trailer gezien:)
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een spel...

    Ik vermaak me altijd prima met mn 360... maar ik had echt zin in ouderwets gamen.
    En zelda levert dat echt zo verdomde goed... dit zijn titels die de 360 echt mist... niet geheel onlogisch aangezien de 360 echt een systeem is voor volwassenen met veel shooters en race games... het mist toch wel diepe games zoals zelda, vandaar dat ik de wii ook heb gekocht.

    Echt geweldig deze game.. net de 3e tempel doorgelopen... was moeilijk, maar des te groter de beloning.

    Nu snel weer terug naar de game!
     
  13. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb pas net de 2e tempel gehaald maar ik vind de game nu al stukken beter dan het vorige deel (the wind waker). Die game was te kort en die cartoon stijl is niks voor mij. Ik ben dan ook erg blij dat ze daar vanaf zijn gestapt.
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    kheb nu al gewoon 2 dagen geen zelda meer gespeeld:{ :'-(
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zelfs uitgespeeld :'-(
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    tsja... de wereld is hard..

    als je hem hebt uitgespeeld is het dan net zoals met de windwaker dat je dan wat hebt geunlocked ofzo? bijv dat je in je oude pakje blijft?
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je unlocked niets. ik mis nog wel 1 pakje en ik heb ook nog helemaal geen magische annvallen, ik heb denk ik iets gemisd :)
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    dat 2e pakje die je krijgt(kzeg maar ff niet welke voor de niet wetende) vind ik redelijk vet... doet me een beetje aan de helm van Lord of The Rings denken:thumbs: :cool: ;)
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekker zeg :D Ik doe alles heel relaxed en heb geen behoefte om hem uit te spelen. En ik speel ook alleen wanneer ik echt zin heb. En vaak is dat elke dag een beetje, want ik heb het tegenwoordig vrij druk. Maar ik vindt dat helemaal niet erg. Ik ben net ook de 2e tempel uit. Dus als het goed is heb ik nog een heel stuk te gaan ofniet? Heerlijk :+
     
  20. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of ligt er gewoon ziekelijk te veel geld overal rond bij TP :confused: ..
    Heb continue 600 rupees en dus steeds die zwaar irritante boodschap dat je niet geld uit kistje kan krijgen en dat je het terug moet stoppen... :mad: ..
    En waar moet ik het zoiezo aan uitgeven :'-( ..
    Had ik dat in mijn echt leven maar inplaats van in Hyrule 8) \o/

    Dan nog te bedenken dat je nog meer geld kan opslaan later in t spel
     

Deel Deze Pagina