[XOne] Account ongevraagd 1 maand geannuleerd!!

Discussie in 'Games' gestart door dE.k, 22 dec 2006.

  1. dE.k

    dE.k Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai iedereen,

    Net wakker en ik zal even mijn mail ophalen, blijkt het volgende in mijn inbox te zitten:

    -------------
    U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 1 maand is geannuleerd op vrijdag 22 december 2006.

    Als je vragen hebt over deze annulering of als je je abonnement opnieuw wilt activeren, ga je naar www.xbox.com/support of bel je met de Xbox-klantenservice op 0800 023 3894.

    Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services.
    -------------

    Ik xbox aan drukken en ja... silver! :mad:
    Ik zag de bui al wel weer hangen microsoft weer met z'n $%^&*() gedoe altijd, dus meteen maar heen bellen..

    Kan je dat nummer alleen met vaste telefoon bellen :mad: wat ik dus niet heb.

    Kan iemand me helpen!?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  2. basovich

    basovich Guest

    mailen?
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Erg vreemd...
    Is je CC misschien verlopen?!

    Ik zou in elk geval proberen te bellen. Als je geen vaste telefoon hebt, even ergens bij je vrienden proberen!
    Zij bij MS kunnen je vast en zeker verder helpen :)
     
  4. dE.k

    dE.k Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, opgelost...

    Nouja min of meer dan.

    De xbox live gold voor 1 jaar heb ik op een ander account geactiveerd. Daarna had ik een nieuw account gemaakt en daarmee kon ik ook meteen op gold dus ik dacht het gold abo is verbonden met xbox hardware id of iets dergelijks

    Maar blijkbaar niet dus, waarom ik dan een maand gratis op een nieuw account heb kunnen gamen snap ik ook niet, maar moet dus verder gaan op oude account.
     
  5. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je mischien een Gold-trial van een maand hebt gehad op dat nieuwe account?
    Je kan namelijk per console tot 3x toe een nieuw Live-account aanmaken met een maand Gold-trial kado.
     
  6. dE.k

    dE.k Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh ok, dat maakt wel wat duidelijk.

    Wel humor dat ze dat bij de support niet wisten/snapten.
     
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Beetje voorbarig dus....:x
     

Deel Deze Pagina