Alien Als je met DOA3 een naam mag invoeren is dat ook meteen je nieuwe xboxnaam. met andere spellen kan het gelloof ik ook
Ik heb m'n survival data gewist bij DOA3. Een nieuwe score gezet. Een lange ruzie gehad met mijn broertje gehad over de naam van onze XBox. Uiteindelijk heet hij nu Foxhound (hopelijk klinkt het jullie bekend in de horen), ik wilde hem eigenlijk shitass of dickhead noemen. Maar mijn broertje wilde dat niet.
eerst had hij een normale naam maar nu heft hij de naam van me broertje hij weet nog niet zo goed hoe DOA werkt
bij het scherm voor dat je gaat spelen met dat scherm bedoel ik waar je de tijd ziet aftellen en waar je alle mensen ziet die meedoen
Mijn heilige groen/zwarte doos heet de originele naam: Wheezy Vind hem best wel cool Maar dat bij Halo heb ik nooit gemerkt dat hij steeds een random naam heeft, altijd Wheezy (die naam heeft hij altijd gehad). Lijkt best wel zeldzaam die naam want ik ben hem nog niet eerder tegengekomen.
hehe ik ben pas 1× Ghost tegen gekomen, Zo "heet" de mijne ook @Eckie: Niet zeuren het is gewoon grappig om te kijken, meesten doen ook "Naam" omdat het gewoon een random Generated Name is en omdat je doosje niet leeft het dus geen persoonlijke naam KAN hebben...
Das mooi klote dat ie de naam vernadert nadat je score hebt gehaald bij survival id DOA3, nou ken ik de echte naam nooit herhalen (ofwel ?) Maar nu heet die dus: Maas..