1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Wii Sports

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 22 dec 2006.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Uitgever:Nintendo
    Ontwikkelaar:Nintendo
    Genre:confused:ports
    Release: Zit bij aankoop van een Wii

    De sporten:

    -Honkbal
    -Bowlen
    -Golf
    -Tennis
    -Boksen

    Wat is Wii Sports?

    In Wii Sports kun je sporten op realistishe wijze beleven, waarbij je dezelfde bewegingen maakt als in de echte sporten.

    Door je eigen Mii-personage te gebruiken kun je ervaringspunten verdienen, om uiteindelijk tegen tegenstanders te spelen met jouw gelijke skill. (Alleen offline) Ook is het mogenlijk een dagenlijkse training te doen, en waarvan de statisieken dagelijks wordt bij gehouden.

    Van het toegankelijke Wii Sports kan iedereen genieten.

    Een wat ouderen post van mij over Wii Sports:

    Mijn Mening over Wii Sports:

    - Tennis

    Geweldig, leuk om te doen met meerdere spelers, je kan het nog best een tijdje volhouden. Ik heb het serveren nu vrij goed onder de knie zodat ik een lekker speed bal kan geven. Ook schijnt het mogenlijk te zijn om effect mee te geven, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe.

    - Bowlen

    Ook top, maar eigenlijk alleen voor de multiplayer super. Je hoeft maar 1 controller te gebruiken die je dan om de buurt doorgeeft. Dit is heel tof om samen met een groep vrienden te spelen.

    - Boksen

    Dit vindt ik persoonlijk de minste game van Wii Sports. Het werkt allemaal wel aardig, maar ik merk toch soms wat onhandigheden met de controllers, en de motions komen niet lekker overheen.

    - Golf

    Deze heb ik het meeste gespeeld tot nu toe. Het is lekker rustgevend, en duurt vrij lang Heel gaaf om met een groep vrienden 9-Holes te spelen. Dan ben je een aardig tijdje bezig. Het enige nadeel wat ik vindt bij het golfen is dat ook hier de motions niet helemaal doen zoals ik wil. Bijvoorbeeld als je gaat putten.

    - Honkbal

    Deze is echt geweldig, maar eigenlijk alleen als je de batter bent. De knuppel op het scherm komt echt precies over heen zoals je de remote houd. Dus als je 360 graden draait met je remote, zie je dat ook de knuppel doen. Qua mosion sensor vindt ik deze het beste werken.

    Wii Fitness

    Dit vindt ik ook een leuke feature. Ik zal het meteen even uitleggen voor degene die het niet kennen.

    Wii Fitness is een dagenlijkse oefening die je ook maar 1 keer per dag mag uitvoeren. (Per Mii) Met tennis moet je dan 50 keer de ball netjes terug slaan. Met Honkball heb je (ik weet niet precies hoeveel) keer de kans om homeruns te slaan. En bij het bowlen moet je gewoon de kegels om stoten die op bepaalde plaatsen zijn geplaatst. (Dus er zijn bijvoorbeeld als kegels om gegooit) Die moet je dan allemaal omgooien.

    Hier ben je ongeveer 10 a 15 minuten mee bezig, en als je dat hebt afgerond wordt je fittnes leeftijd gemeten. Mijn leeftijd begon op 62, en ik zit nu op 42. Hoewel mijn zusje gister begon, en begon met een leeftijd van 82

    Wii sports is tof, ik speel het ook veel. Het is ook leuk bij de gedachten dat de sport games die straks uitkomen natuurlijk op het zelfde neer komen, alleen dan veel uitgebreider. Eerst was ik nooit fan van sport games, omdat er natuurlijk elk jaar een nieuwe versie uit kwam, en dat mij niet zo veel intereseerde. Op de Wii ben ik zeker wel van plan een aantal sport games te gaan halen.

    Links:

    Officiele Site:

    Officiele Wii Sports Site

    Reviews:

    Review Gamespot

    Gametrailers Video Review - Windows Media Player

    Gametrailers Video Review - Quicktime

    IGN Review

    WiiParty Review (NL)

    Screens:

    Tennis
    [​IMG]

    Honkbal
    [​IMG]

    Bowlen
    [​IMG]

    Golf
    [​IMG]

    Boksen
    [​IMG]

    Wii Sports Box

    [​IMG]

    Post hier je ervaringen, fitness Age, Skill levels, en natuurlijk alles wat over Wii Sports gaat.

    (De thread wordt nog verder uitgebreid met filmpjes en foto's)
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Als iemand er uit is hoe je inderdaad effecten mee kan geven aan de bal bij Tennis dan houdt ik me ook aanbevolen
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben daar ook nog niet achter, volgens mij heeft het iets te maken met je swing. In het boekje van Wii Sports kan ik iig niet erover terug vinden.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi startpost HaloTrooper NL :)

    Ik vind Wii Sports toch een erg leuke game in combinatie met het pakket. Het zijn leuke games die je een goed idee geven van wat er allemaal mogelijk is met de Wii-mote.
     
  5. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    de snelheid van je slag heeft invloed op de bal als de tegen stander de bal link van je slaat en je geeft een tikje met je wii dan komt de bal link op het veld
    sla de de wii mote uit je hand dan gaat ie naar rechts.

    (mijn mii heeft bijna 500 in tennis :)) Niet veel, maar goed...
     
  7. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    is best een fijn spel, en ook goed dat hij er gratis bijzat. :)
    tennis met 2 is ook wel lachen. :9

    momenteel zit mijn skill level aan 856 bij bowlen. :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Persoonlijk vind ik tennis de leukste sport van allemaal. Heb deze game erg veel gespeeld. Het werkt heel verslavend en de game is gewoon erg tof om te spelen, zeker in de multiplayer.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je effect wil meegeven moet je je controller een beetje draaien en er zeg maar een soort van langs slaan, net zoals bij echt tennis. Bij mij werkt het in ieder geval. :+
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, dat heb ik nog steeds niet onder de knie. Maar met tennis ben ik net wel eindelijk pro geworden :D Ik zit op dit moment op 1208 points. En nu beginnen de tennis potjes echt gaaf te worden. Ik deed net zwaar lang over een rally dat ik gewoon stond te zweten. Ik ben ook nu al een tijdje bezig, maar ik heb gewoon geen zin om te stoppen. Tennis speel ik het meeste van de sporten. Box en Golf eigenlijk nooit meer.
     
  11. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe scoort iedereen een beetje met bowlen? Ben er best wel mee bezig en mijn topscore is nu 256 :9 Met tennis en baseball ben ik ook al pro, boxen rond de 700 en golf kan mij niet echt boeien :)
     
  12. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn topscore bij bowlen is 252
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit met bowlen rond de 800
    Golfen vind ik ook machtig... de slag kracht, de wind, de richting, the incline...
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben niet zo super in het bowlen, maar mijn vriendin zit op Topscore 222 en Skill 785 atm. :9
     
  15. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0

    Op het moment dat je de bal slaat je controller niet recht houden maar zegmaar 180 in de lengte draaien.

    bijvoorbeeld als je een backhand doet (rechtshandig) kan je als je de bal slaat eerst de knopjes omhoog houden, en als je de bal slaat, de remote draaien zodat de knopjes naar beneden wijzen.

    Hiermee krijg ik een soort slice effect, niet te hard slicen, want dan sla je hem vaak uit.
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat werkt dan in feite net zoals een effect ball bij het bowlen? Dan is het niet zo heel moeilijk :9 Ik heb het bij het tennisen alleen nog nooit geprobeerd. Ga ik nu dus meteen doen.
     
  17. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zon soort draai met je pols.
     
  18. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze dus, ik hoop ooit nog een perfect game te bowlen, maar dat is wel heel erg lastig

    [​IMG]
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice~! Ik ben al blij met mijn score van 206 :p Bleef steeds rond de 160 hangen... Ik kan echt niet bowlen ;)
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Netjes :eek:, en je zit ook al op Pro skill bij bowlen neem ik aan? Nog een paar potjes goed gooien en ik bereik ook het Pro Skill level vandaag. :D
     

Deel Deze Pagina