1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[OldSkool] L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 22 dec 2006.

  1. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat iedereen verschillende spellen speelt vindt ik geen probleem. Als ik een aantal mensen in mijn lijst heb die alleen maar GOW doen terwijl ik RBS-V doe, dan maak ik ruimte vrij voor 'nieuwe' vrienden. Tenzij het echt gezellige mensen zijn.

    Ik denk nog altijd met plezier terug aan de PGR 2 tijd, dat spel heb ik echt veel gespeeld. Ik was rank 52 en nog verveelde het me niet!
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Toen xbox live uitkwam speelde ik eerst de demo die erbij zat en toen had ik al heel erg veel plezier met mechassault. En toen wat later had ik Unreal Championship, wat was dat spel gruwelijk leuk op live:D Heb dat spel helemaal plat gespeeld met een paar vrienden die ik op eerste dagen dat ik xbox live had leren kennen en we hadden dus ook clan met Unreal CHanpionship en waren een van de beste clans van Europa dus was wel cool.
    Daarna kwam natuurlijk Halo 2 dat ik ook wel aardig kon maar nie zo goed als UC maar heb ik een jaar gespeeld ofzo op xbl en das toch record voor mij kwa speeltijd:) Na halo 2 is er eigenlijk nie zo heel veel leuks meer uitgekomen voor xbox live, gears of war is wel vet maar toch niet echt voor de multiplayer gemaakt. Maar wachten op Halo 3 I guess:)
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 op live zonder de patch en de nieuwe maps :emo: snif. De goede oude tijd.
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent gwoon niet oldskool, niet jaloers zijn :eek: als je niks te melde hebt ga dan ergens anders posten aub :b:

    en vroeger was het altijd beter, toen was het nog nieuw, vers van de pers, ideaal om verslaafd aan te raken. Ik zeg ook niet dat het nu niet beter is, ik ben juist heel blij waar gaming heen gaat. Alles is beter dan eerst, en je kunt nu zelfs van Xboxen leven (zie MLG) maar soms speel ik liever wat MarioKart op de Snes, dan doubledash op de kubus. Het is jeugdsentiment, maar dan anders ;)

    ik weet het don, lekker uren op een match lopen wachten omdat je anders gestandby-ed word :+

    Ik ga ook ff mn verhaaltje vertellen : *schraapt keel*

    Nou, bijna precies 4 jaar geleden kocht ik de xbox, live was er toen nog niet :+
    Toen live uitkwam, had ik samen met een vriend Ghostrecon gekocht samen met een 1jaar live account. Ik hete Hellsscream (een gastje uit Warcraft3 ik vond het wel vet klinke, mijn nickname was altijd Airwave, maar ik wilde iets nieuws) Hij speelde nooit omdat zn internet labiel was. Ik was helemaal verslaaft aan mensen afmaken online, het was altijd een strijd wie er boven aan de leaderboard stond (lekker veel hill spelen, omdat veel punte gaf ) ik speelde altijd met F1shboy, een brit. Op een of andere manier kwam ik geen nederlanders tegen :{
    toen ging mn xbox kapot, had ik op mn verjaardag een nieuwe xbox gekocht (de reperatie was duurder :confused:) En maakte ik mn nieuwe Tag aan Airwave NL, waarmee ik eigelijk een 'vaste naam' bij H2 werd :+ (niet om arrogant te doen, maar veel mense kende mij O-))

    en naast L!ve heb ik wel wat H1 gespeelt op XBC bij een vriend van mij, hij vond het net zo vet, (zn naam was BreathinG) speelde veel met een gast die Hidde nr1 hete :9
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  5. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Oldskool zegt ie:9 Als er 1 oldskool is ben ik het wel:9 [ben nog net geen veteraan lol] Ik praat niet over Xbox-Live [xbox ''1''] of Xbox-live [xbox 360] maar over GameSpy. De meeste wisten geneens dat toen al online met de xbox ''1'' gespeeld kon worden. Meeste konden nog geneens GameSpy! Maanden daarna pas over gestapt naar xbconnect [waar ook veel meer gespeeld werdt]. Ik praat dan over zo'n 5 jaar geleden denk [miss zelfs langer]. En ja het gaat hier wel om LIVE maar dat was de soort van legale/illegale online experience met de xbox ''1''.

    Heb kapot Halo 1 gespeeld! Zoveel dat ik hem 3 keer heb moeten vervangen:) [fa2] Helemaal grijs gespeeld:) Heb zker 2 a 3 jaar dat spel gespeeld. Daaruit zijn 2 spelers overgebleven waarmee ik nogsteeds speel [na 4 a 5 jaar]. Xstyle en Starsix! Beide Nederlands en goeie gasten. Altijd in dezelfde clans gezetenen altijd geraped als motherfockers!

    Maar halo-en ging iets anders dan vandaag de tijd. Je had geen headset en alles draaide dus om teamwork. Later kwamen er praatprogramma's aan te pas. Toen sprak je via Ventrilo en later TeamSpeak via de pc! Later toen Live kwam ben ik met Halo 2 verder gegaan sinds de relaese daarvan. Ook die heb kapot gespeeld! Maar sinds denk een maandje of 5/6 speel ik het niet meer. Zoals de ''DIE HARD GAMERS'' van Halo 2 wel begrijpen. Het is nu gewoon *piep*! Weinig mensen, veel gezeik en veel gecheat.

    Ben sinds dat ik op de 360 ben gaan spelen overgestapt naar RainbowSix Vegas. Heb daar me nieuwe verslaving gevonden! Dat spel is prof gemaakt en speeld helemaal heerlijk.

    Oldskool gamer of niet?


    Salut

    UnDuTcHabLe_0/
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 1 over xbconnect is idd echt een classic. Wat heb ik dat vaak gespeeld met vrienden splitscreen tegen een stelletje finnen, dat was echt het mooiste wat er was. CTF Sidewinder, Team Slayer Battle creek, rockets only op hang em high, halo 1 nog steeds het beste spel ooit uitgekomen op een xbox.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het eigelijk Online Experience noemen, maar ik had eerst l!ve gekoze en ik kan het niet meer verandere :mad:, en Ice moet ik je nu ice of undutchable noeme :+?

    mensen nog meer verhalen O-),
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil Air, i prefer Ice;)
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan weet ik dat ;)
     
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    l0l!! Hidde nr1, daar zaten wij ook regelmatig bij thuis te gamen, woont hier in de buurt.. We gingen altijd naar hem toe omdat hij kon hosten en wij toen nog een slechte i-netverbinding hadden..
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Zo was ik ook in het begin, vind halo1 nog steeds 1 van de beste games. Toen speelde ik nog onder de naam Thief(best kut naam) Het was al helemaal geweldig met Blood gulsh CTF en 16 man. Daar kunne weinig games tegen op. En die Xstyle kende ik, toen speelde ik nog op mijn broer zijn account. Ik speelde wel eens Soldier fortune met hem.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    die gast had echt een mega connectie _O_
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die potjes CTF HeH van 2 uur waar iedereen over de 150 kills zat bij Hidde waren altijd wel leuk. 8) Als je altijd offhost speelt, is het af en toe wel leuk om ff onhost noobs neer te snipen en beetje veel killtaculars halen, ookal gaat het nergens over. :lol:

    Mijn oldsk00l xbox verhaal is lekker kort: 4 jaar geleden Xbox gekocht met Halo1, dat een jaar gespeeld, daarna NTSC gespeeld tot Halo2 uitkwam. Met Halo2 release 1 jaar XBL gehaald, wat 1 van m'n slechtste aankopen ooit is, toch nog een jaartje gespeeld. Daarna XBL niet verlengt en weer terug naar Halo1 XBC, wat ik nog steeds doe.

    Halo1 ftw. 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2006
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat zijn verhalen die ik wil horen, dingen die je bij zijn gebleven naar al die jaren XBC/XBL spelen

    ik kan me ook goed die potjes nog herineren (alleen niet met jullie :+) 4vs4 ctf damnation was altijd zo vet
     
  15. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow six 3 was de bom!!! Ik speelde altijd met een gast genaamd biertje, hij ownde mij terwijll ie veeeeel minder speelde::D Die gast was echt goed!!!
     
  16. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Air, wat d8 je van chill out, 2 vs 2! Heerlijk :D Krijg weer kriebels naar de 0906 clan
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    2v2 ts chillout, toch vreemd dat dat leuk blijft na ongeveer 1 miljoen potjes. Classic. _O_
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Om maar niet over damnation te praten, of bc :)

    En nee niet haten, heb gouden tijden beleeft met ctf bg en ts rat race :)
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Als ik dit zo lees ben ik niet echt oldskool :'-( Nooit Halo 1 veel gespeeld, ik speelde alleen Halo 1 in de tijd dat ik nog geen xbox had met een paar vrienden (sandkeeper/pox).
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Ik ben ook niet zo oldskool met online xbox. Halo 1 heb ik op alle moeiljikheden uitgespeeld (toen had k nog geen vette spellen). Weleens op xbc geprobeerd te spelen maar het was nagenoeg onspeelbaar. 2 Maanden naar de launch kreeg ik live en ben toen halo2 gaan spelen. Enigste spel wat k op live heb gespeeld.
     

Deel Deze Pagina