eeey ik zit dus op mn slaapkamer te gamen met mn xbox op zon kleine 37cm tv. Ik heb dus flink geld ligge sparen en heb eindelijk genoeg voor een 70cm tv. Het enige probleem is dat niet echt weet of ik een breedbeeld of een normale tv moet pakken. Kunnen een paar mensen mij advies geven wat het fijnste gamed? Alvast bedankt.
ja daar had ik wel wat over gelezen, maja dah kost ook een paar centen en het budget is maar klein. Ben pas 15 zonder baantje
Als je een breedbeeld koopt moet je ook meteen een beetje goede hebben, zodat je er even mee vooruit kan. En ach, je kunt altijd het illegale wereldje nog proberen, maar dat is geen slim idee. Ik zou nog even doorsparen.
1000 euro's kan je een leuke breedbeeld 100hz kopen hoor Type's specifiek is altijd moeilijk, gewoon eens langs gaan bij Megapool/Radio Modern/Expert (niet de nieuwste modellen, wel lage prijzen). Breedbeeld zou ik idd ook doen. Sowieso heb je het breedbeeld voordeel, maar ook nog een dat DVD's kijken veel beter gaat
Voor een jongen met een klein kamertje adviseer ik geen breedbeeld TV Ik wou ook eerst een 70 cm in mijn kamer, maarre volgens mijn ouders was dat niet goed voor je ogen
'Volgens je ouders' hehe Hmm ligt gewoon aan op wat voor een afstand je zit. Ik heb 70cm en zit op nog geen 2 meter volgens mij Heb wel meer de ruimte, maar geen zin om stoel naar achter te schuiven
Mijn Philips 70CM 100% Flatscreen koste toen 470 euro (super-mega-aanbieding) en staat ook 2 meter van m'n kussen vandaan. Speelt zeer relax en DVD's kijken is ook echt fantastisch. Goed opletten voor aanbiedingen dus!! Koop niet te snel, maar wacht het gewoon af. Je ziet dat het goedkoop kan! Greetz
Owwww die ouders van tegenwoordig krijgen veel te veel invloed. Tip voor RumbleBumle, gewoon breedbeeld kopen bonnetje "kwijtraken" en dan gewoon neerzetten . Werkte bij mij ook. Bonnetje ligt onder m'n xbox . Greetz, Rick=]