Hallo ik heb vanmiddag mijn gamertag naam gewijzigt 800 points zijn van mijn saldo afgehaald maar mijn naam is nog het zelfde weet iemand of hier een tijd over heen gaat of zou dit gelijk moeten gebeuren groetjes
Ik denk dat het wel even kan duren, hooguit 10 minuten ofzo, denk ik. Anders even met MS helpdesk bellen ofzo.
mijn naam is nog steeds niet verandert als ik nu de naam intik krijg ik de melding naam al ingebruik dus wel 800 points minder de naam is in gebruik maar nog niks verandert als ik me aanmeld
k heb het een week geleden ook gedaan, k vond me ouwe naam zuigend worden. Bij mij duurde het 1 seconde en hij was al verandert
mijn naam is swijgertjes en had hem verandert in DUTCH GOBBLIN toen ik hem wilde veranderen gaf hij aan dat die naam nog niet in gebruik was dus ik drukte ok maar er is niks verandert
Ik jouw toegevoegt aan mijn Friends List en er staat swijgertjes en je gamescore is 785 maar als ik op je naam klik staat er: De opgegeven gamertag is niet gevonden. Probeer het nog eens in het vak rechts.
heb net gebeld ze kunnen swijgertjes gamertag niet vinden weten niet wat ze moeten doen daar hang ik dus een half uur voor aan de telefoon
Hmm, raar. Als je gewoon op accept klikt om je gamertag te wijzingen, hoef je niet te wachten. Het is dan in één keer gewijzigt. Probeer anders de helpdesk te emailen. Kijken wat hun reactie is.
de helpdesk kon mij niet verder helpen ze wisten het ook niet ik heb inmiddels nogmaals 800 punten er tegen aan gegooid en het is gelukt mijn gamertag is verandert en nu ging het binnen een sec bedankt voor de tips groetjes wens jullie alvast fijne dagen en een gezond en vooral veel speelplezier in 2007