1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan bij jou toch punten af, of noem je dat ook al cheaten?
     
  2. basovich

    basovich Guest

    nee, je klikt volgens mij een paar keer op start en dan blijft ie hangen!
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Iemand btw al gezien dat de demo van PES6 te downloaden is vanaf Marketplace? Demo is 1.31gb groot....

    Heb geen tijd om terug te lezen, dus ik dacht ik meld het gewoon ff...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ook lekker op tijd! ;)
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ben hem aan het downloaden, maar heb sinds gister Gears of War, dus weinig tijd voor demo's :D
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Drukke dagen heh! ;)
     
  7. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Ik heb nog geen xbox360, omdat ik al die tijd heb gewacht op een ps3. Het wachten is nu definitief voorbij, ik denk dat
    ik toch maar een 360 moet kopen.

    De spellen waar ik altijd tijd in heb gestoken met veel plezier zijn Pro Evolution Soccer,Virtua fighter en Gran Turismo.

    Het enige wat mij nog in de weg staat is de xbox360 controller, het belangrijkste is toch de control.

    Voor Forza2 wordt dit geen probleem. Voor Pes6 moet je met L1 je man snel uitspelen en voor Virtua Fighter en DOA4 moet je
    de combo's klaarleggen in alle snelheid, de controller is dan erg belangrijk.

    Dus mijn vraag voor 360'ers die voorheen een ps2 hadden, of met en ps2 pad hebben gespeeld en nu Pro evolution Soccer 6
    (of DOA4) spelen, hoe zit die controller in de hand vergeleken met die van ps2 (na lang spelen). Ik heb net een xbox360
    controller gekocht voor de PC en speel nu PES6, en ik moet zeggen dat het erg moelijk is, L1 en R2 dribbelen is zwaar moelijk. Ik verlies van
    online van gasten in mijn fiend list, die ik normaal overklas met de ps2 pad. Die d-pad speelt niet echt lekker, wat vinden jullie?

    Let me know, Thankx:):)
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb net mischien de leukste wedstrijd PES6 gehad. Qua beleving dan. Neem altijd chelsea maar ben het een beetje zat aan het worden. Heb 6700 punten maar die kunnen me eigenlijk gestolen worden. Dus ik dacht, laat ik ado nemen (mijn cluppie \o/ )!! Dus ik speel tegen inter, met ado. Hij had bijna 6000 punten dus wel een goeie speler. Sta na 20 min 2-0 achter. Ik dacht, maakt niks uit gewoon lekker blijven spelen. Ook al krijg ik een pak slaag. 1e helft 1 kansje gehad. In de 2e helft gewoon lekker verder gespeeld. Scoor ik in de 68e minuut, daarna 81e minuut en daarna in de 88e minuut. 3x mols. HAHAHA heerlijk zo'n overwinning, hij zal wel vertyft zijn. Ik ga lekker met ado verder. Grote kans dat ze je dan onderschatten :thumbs:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ FcDanny

    Zullen binnekort toch eens een partijtje spelen...
    Dan durf ik het ook wel aan om met mijn cluppie "Psv" tegen "Ado" te spelen!

    Alex komt in elk geval op Mols te staan denk ik :cool:!
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa ik vind het goed. Mols gaat alex helemaal zoek spelen :D
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal. Ik heb een probleempje en hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Ik heb het ook in het HDTV topic gepost maar omdat dit een probleem met pes betreft hoop ik dat hier wat ervaringsdeskundigen zitten.

    Ik heb LCD TV gekocht en alles ziet er perfect uit bij al mijn spellen, BEHALVE bij pes6. Pes ziet er weliswaar prachtig uit maar als de bal snel van links naar rechts gaat, vooral over wat grotere afstanden (bijvoorbeeld hoge passes)dan vervaagt het detail op de spelers nogal en dat is niet lekker voor de ogen. Als de bal dan weer is aangenomen dan is het weer helemaal scherp. Bij ballen van boven naar beneden blijft alles ook scherp.

    Ik heb 50 en 60 hz geprobeerd. Ik heb 720P en 1080i geprobeerd. Ik heb geexpirementeerd met de settings op mijn TV (kleur, contrast etc) maar niets helpt.

    Zijn er andere mensen met een LCD die het zelfde probleem hebben (gehad)? En heeft iemand tips over wat ik daar aan zou kunnen doen. De response tijd van mijn LCD doet niet onder voor andere LCD's (8 msec / Panasonic TX-32LX60F)

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.
     
  12. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net tegen ´The Squal´, ik kwam met 2-0 voor en ook hij gebruikte weer de start knop om het spel vast te laten lopen...moeten we niet een lijstje aanleggen met de namen van dit soort gasten??
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn, heb ik ook gehad. Stond met een goeie 4-1 voor. Me derde wedstrijd, en dan gaat hij eerst een eigen doelpunt scoren, om vervolgens met de goal camera een kwartier te kutten en daarna dan het beeld te freezen!
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb een lcd scherm van LG, en me zwager ook. Heb er af en toe ook last van en hij ook. Verder heb ik er ook geen last van. Meestal komt het voor als me tv net is aangezet. Als ik 1 wedstrijd speel is het weer weg. Mischien moet ie opgewarmd worden ofzo. Weet ook niet hoe dat zit.

    Vaak heb ik er ook gewoon geen last van!
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik haat die mensen :mad:
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De Xbox en de 360 controller vind ik veel lekkerder in de hand liggen dan de PS2controller. De PS2 controller vind ik gewoon te klein, ik krijg kramp in m'n handen als ik daar te lang mee speel. De controllers van microsoft daarentegen liggen echt heel lekker in de hand. Ze 'passen' gewoon :+. Ook voelen ze niet zo als speelgoed aan, wat bij de PS2 wel het geval is (veel te licht).

    Wat besturing betreft moet je gewoon even wennen..
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Met de 5 wedstrijden die ik nu met ADO heb gespeeld heb ik er 4 gewonnen! Gaat erg lekker, alleen je moet geen persoonlijke acties maken! Zelfs net van iemand met 6300 punten gewonnen. :)
     
  18. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je de sfeer van het publiek kan veranderen. Ik dacht gehoord te hebben dat je ze aggressiever kan maken, en dat ze de tegenstanders uitfluiten e.d. Weet iemand of en waar je dat aan kan passen?
    Weet iemand hoe je de no-look pass geeft? En zijn er nu nog meer trucjes mogelijk dan de aka, schaar, en shuffle? Zo ja, wat en hoe?
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zeg doe eens normaal aub, dat soort taalgebruik slaat absoluut nergens op en je staat al op een OW. :mad:
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Voor de 2e keer dat ie nu blijft hangen aan het begin van de wedstrijd als je de opstelling ziet. Word dit de nieuwste rage ondr de cheaters :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina