je bent gwoon niet oldskool, niet jaloers zijn
als je niks te melde hebt ga dan ergens anders posten aub :b:
en vroeger was het altijd beter, toen was het nog nieuw, vers van de pers, ideaal om verslaafd aan te raken. Ik zeg ook niet dat het nu niet beter is, ik ben juist heel blij waar gaming heen gaat. Alles is beter dan eerst, en je kunt nu zelfs van Xboxen leven (zie MLG) maar soms speel ik liever wat MarioKart op de Snes, dan doubledash op de kubus. Het is jeugdsentiment, maar dan anders
ik weet het don, lekker uren op een match lopen wachten omdat je anders gestandby-ed word
Ik ga ook ff mn verhaaltje vertellen : *schraapt keel*
Nou, bijna precies 4 jaar geleden kocht ik de xbox, live was er toen nog niet
Toen live uitkwam, had ik samen met een vriend Ghostrecon gekocht samen met een 1jaar live account. Ik hete Hellsscream (een gastje uit Warcraft3 ik vond het wel vet klinke, mijn nickname was altijd Airwave, maar ik wilde iets nieuws) Hij speelde nooit omdat zn internet labiel was. Ik was helemaal verslaaft aan mensen afmaken online, het was altijd een strijd wie er boven aan de leaderboard stond (lekker veel hill spelen, omdat veel punte gaf ) ik speelde altijd met F1shboy, een brit. Op een of andere manier kwam ik geen nederlanders tegen :{
toen ging mn xbox kapot, had ik op mn verjaardag een nieuwe xbox gekocht (de reperatie was duurder
) En maakte ik mn nieuwe Tag aan Airwave NL, waarmee ik eigelijk een 'vaste naam' bij H2 werd
(niet om arrogant te doen, maar veel mense kende mij
)
en naast L!ve heb ik wel wat H1 gespeelt op XBC bij een vriend van mij, hij vond het net zo vet, (zn naam was BreathinG) speelde veel met een gast die Hidde nr1 hete
Klik om te vergroten...