1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer 2 lekkere potjes gespeeld. De eerste (met heel klein beetje lag) was Chelsea <> PSV (ik), is 0-0 gebleven maar was wel spannend. De tegenstander verliet de wedstrijd echter na de officiële speeltijd (terwijl er nog extra time bij zou komen), en dus won ik 'by default'. Mooi meegenomen, maar ook wel een beetje jammer.

    Het 2e potje was tegen een fransoos, hij koos Frankrijk, en dan kies ik natuurlijk Nederland. Hij had al tweehonderd-zoveel wedstrijden gespeeld, en ik 5. Hij had iets van 58.. punten en ik 52.. Dat wordt leuk dacht ik bij mezelf :+. Na 4 minuten stond ik 1-0 achter, maar in de tweede helft wist ik de 1-1 erin te knallen. Het eind van de wedstrijd was ik sterker, maar telkens ging de bal net mis. Het werd extra time, en binnen no-time stond ik weer achter: 2-1. Net zo snel als ik achter stond lukte het me om de 2-2 met Van Nistelrooy langs de keeper te krijgen. Was een leuke en spannende wedstrijd :)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Joene, zullen wij vanavond een potje spelen? :)
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hoe doe je de akka?
     
  4. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Over de sfeer heb ik geen idee. Weet iemand trouwens wanneer het weer veranderd? heb het nog geen één keer gehad..

    No-Look pass kan niet, of iig, het filmpje dat op YouTube/video.google (weet niet meer) staat, is gewoon als je de akka fout doet ;) Dus niet echt een truukje. Er zijn er idd meer, weet er zo 1,2,3 niet echt uit me hoofd..

    @mattiej: Die kan alleen met een bepaalde persoon, C Ronaldo, Ronaldinho, Rosales en nog een paar dacht ik, en dan 3x de Special Button
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is 3x de linker button bij mij. Echter heb ik deze dus veranderd :)!
    Met zekerheid:

    Het is de button, die je ook inhoudt als je een mannetje diep wilt laten lopen nadat je hebt gecombineerd.
    Dus waarmee je de 1 / 2 maakt...
     
  6. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik dus ook zei :)
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook nog nooit het weer zien veranderen :confused:
     
  8. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    nee denk het niet. ik had dit vanmorgen ook 2x (en ik ben zelf absoluut GEEN cheater), maar die gasten vertrokken binnen 20 seconden. Ik denk dat er een fout is met de servers ofzo.
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het nu aan het spelen op m'n laptop, met een gewone Xbox-controller. Ik vind het echt geweldig, ik speel echt topwedstrijden! Ik speel nu een ML met Barça, met Inter, AC, AS, Arsenal, Chelsea, Man U, Celtic, Galatassaray, Liverpool, Real, Porto, Juventus.. Echt heel cool. Het speelt gewoon relaxer dan 5, maar ik weet niet wat precies.. Gewoon soepeler, mooiere animaties.. Heel weinig vrije trappen trouwens, ik heb nu in 8 wedstrijden ofzo misschien 1keer vanaf rond de 16 kunnen trappen.. Ik speel op het een na hoogste niveau trouwens, precies goed voorlopig.. Hoogste heb ik nog niet geprobeerd, maar ik kan nu leuk bovenin meedoen in de competitie.. Wat ik echt maf vind, is hoe strak de netten van de doelen staan, soms schieten de ballen gewoon de zestien uit weer terug zowat.. En dat ze vaak zo debiel met buitenkantje voet gaan schieten als dat helemaal nergens op slaat ziet er ook niet echt goed uit.. Met kopballen uit een voorzet schiet m'n balkje nogal eens een beetje uit trouwens, ik kop nog maar weinig goed op doel. En ik speel op de een of andere manier heel anders dan bij 5, veel minder steekpassen met Y, Eto'o heeft ook gewoon nog niet gescoord in 7-8 wedstrijden, m'n buitenspelers en Deco maken veel doelpunten, ook veel door individuele acties. Die controle van Ronaldinho is echt eng.. Maar goed, all and all vermaak ik me voorlopig prima!
     
  12. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke button laat je dan een mannetje diep lopen?
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die Special button...
    Je maakt daarmee dus een 1 tweetje mee :)!

    Dus je speelt met 'A' naar een medespeler terwijl je die button inhoudt. Volgens mij schouder button rechtsboven met de orginele controls...
    Dat mannetje zal vervolgens diep lopen!
    Ideaal om te scoren :)
     
  14. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat die mensen die als ze voorstaan alles doen om tijd te rekken. Ze spelen de bal met de verdedigers rond voor tig minuten. Laten de keepers lekker lang staan etc. Vandaag er weer een gehad en gelukkig nog net kunnen winnen, ik heb hem uiteraard getrakteerd op een dikke replay show.
     
  15. ps3vs360

    ps3vs360 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0

    Die controller zit zeker inderdaad erg lekker in de hand, past precies. Voor pes6, in de eerste potjes, was het heel moelijk om de schouderknoppen goed te gebruiken (andere ligging). Ik ben nu best goed met deze controller, net nog een ervaren Italiaan een pakslaag van 6-0 gegeven. Ging verder even terug naar de ps2 controller en had opeens moeite, haha.:lol: Het is dus puur wennen allemaal ja, ook al speel ik al jaren pes met ps2, dat was een verassing.

    Met d-pad kan ik niet spelen voor de korte passeerbewegingen, vond het erg moeilijk. Daarentegen is de analoge stick soepeler dan die van de ps2, die bal plakt aan mijn voeten.

    Ik ben hier dus uit, ik ga die xbox360 pes6 pack halen:thumbs: Xbox LIVE, here I come:)

    Kan iemand mij nog een goede game aanraden?
     
  16. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa :emo:
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe nene gears of war
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je PES6 goed vindt dan zou je voor je ellende echt niet aan dat spel van EA beginnen. En laten we het wel ff bij de game houden dames.

    Zeg, hoever zijn jullie met de masterleague?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  19. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net een nieuwe ML begonnen met Liverpool, ik heb een hele loting gedaan voor de poule's:

    League A__________________ League B

    FC Nantes_________________ Fulham
    Chelsea___________________ FC Copenhagen
    Real Madrid________________ Palermo
    Racing Santander___________ Siena
    Olympique Lyon____________ Glasgow Rangers
    PSV______________________ AS Nancy
    Deportivo Da La Caruna______ Olympique Marseille
    Ajax______________________ AJ Auxerre
    Everton___________________ Bayern München
    Celtic_____________________ Aston Villa
    Blackburn Rovers___________ Manchester United
    Parma____________________ FC Barcelona
    Internazionale______________ AC Milan
    AS Roma__________________ Galatasaray
    R.Betis___________________ Lazio
    Athletico Da Bilbao_________ Lille

    League C ____________ League D

    Villareal_______________Arsenal
    Sampdoria ___________ Atlético Madrid
    RC Lens ______________ Charlton Athletic
    Messina ______________ Paris Saint Germain
    Souchaux ____________ Benfica
    Sporting Lissabon _____ Celta Da Vigo
    AS Monaco ___________ Bordeaux
    Valencia _____________ Toulouse
    Osasuna _____________ Olympique Pireaus
    Fiorentina ____________ Westham United
    Real Sociedad ________ Manchester City
    Levante _____________ FC Porto
    Real Zaragoza ________ Wigan Athletic
    Mallorca _____________ Saint - Ettiene
    Le Mans _____________ Fenerbahçe
    Newcastle United ______ Tottenham Hotspur

    Division 2

    Espanyol
    Middlesbrough
    Bolton Wanderers
    Portsmouth
    Udinese
    Besiktas
    Chievo
    (Liverpool, ik zelf)

    is wel een hele vrije makkelijke poule om in te beginnen, maar wel eerlijk gedaan door ze te loten..)

    heb de ploegen die hier allemaal apart op een papiertje gezet en ze in een bak gegooid en vervolgens geloot..
    (als ik promoveer kom ik in league A te recht, heb ik wel zelf gekozen en dus niet geloot.)
    want league A spreekt mij het meest aan van alle league's
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  20. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je nog degraderen als je in division 2 zit?

    weet het namelijk niet want ik ben met psv in 1 keer gepromoveert :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina