Hai. Wij hebben de 360 en spelen momenteel Dead or Alive 4 en wij kunnen niet via onze unlocked achievements meer spelen. Misschien komt het door een instelling: maar aangezien wij er geen verstand van hebben en we gisteren nog via al onze bereikte achievements speelden, begrijpen we niet waarom we dat nu niet kunnen. In het gebruikersveld bij Sign in staan al onze unlocked achievements wel, maar we kunnen dat in het spel zelf niet meer terugzien. Alles wat we gewonnen en unlocked hebben.. alles gewoon. graag hulp. We zijn sinds vanmorgen al bezig, maar het lukt niet. Thanks. grtz love2game
Hi hier weer een reactie. Alle tips die ik gekregen heb; werken niet. Ten eerste schijnt het een bug te zijn welke je met Live moet oplossen, maar daar hebben we geen verstand van want ik heb geen idee hoe ik mijn box op internet moet aansluiten. Ten tweede is de tip van Bolster ook een beetje maf, want dat is een discussie waar ook geen tips voor zijn gekomen.. beetje raar dus. alle andere tips zijn welkom: ik wil graag alleen mijn achievements terughalen in het spel via mijn sign in profiel.. graag hulp daarbij.. thankssss
bolster zei ook dat je daar je vraag moest stellen. Hier staat je thread, alweer, verkeerd en wordt daarom, alweer, gesloten. Stel je vraag bij de thread die bolster gaf en dan krijg je daar wel antwoord.