[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

1. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo als jij host bent? Kan je dat niet als iemand anders host is dan?

2. Calv1n

Calv1n BIJNA ZOVER:D

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog zin om online te spelen? heb de game pas net:)

3. ViperMike

ViperMike Guest

Ligt eraan, als er geen lag is wel. Maar al ben je geen host zit er altijd zo een kleine vertraging. Dan moet je net voor iemand zijn hoofd schieten als ze rennen ofzo.

4. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik krijg steeds meer de sch**t van die Amerikanen. Normaal gesproken kwam ik altijd in een potje (via player match>quick match) waar iedereen lekker Nederlands sprak. Nu zitten er steeds twee Amerikanen tussen die vragen of wij Engels kunnen spreken, en ja hoor.....

Verder zijn er ook van die piepende Amerikaanse kinderen die alleen maar kunnen schelden, blegh.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik host bijna altijd. Deze week (alleen vandaag dus) 12 matches gewonnen en 0 verloren. En dan met vrij grote getallen. Het is toch echt makkelijker als je host bent. Wel triest dat mensen je uitschelden voor faggot als je ze ownt met de normale wapens zoals de lancer... Ik gebruik nooit taggen ik haat het echt. Ik word best boos als iemand mij tagt. Je ziet echt mensen die meer als 1000 mensen hebben vermoord met taggen. Ik ben na de achievement gestopt. Ik ben inmiddels 3200 in de wereld met warzone :eek:. Kills gaan echt snel. Binnen een uurtje had ik dik 100 kills ofzo.

6. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat komt me bekend voor.

7. ViperMike

ViperMike Guest

Mij schelde ze altijd uit als ik snipe. Dat ik niks anders kan blablabla. Maar al ben je slim kun je vrij simpel van een sniper winnen. En ik vind het jammer dat de pistol erg zwak is als je geen host bent.

8. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk mogelijk in een ranked game meerdere maps achter elkaar te spelen? Altijd wanneer ik ranked speel moet ik de server uit als het potje is afgelopen terwijl ik in player game gewoon kan doorspelen.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik irriteer me het meest aan nederlandse kinderen met een aardappel in hun keel. Die een 360 hebben gekregen omdat paps nog 400 euro ergens in een binnenzak van een jasje vond.

10. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

idd, irritant! had vande week een paar kindjes online die heel de tid liepen te boeren en te schijten in hun headset, triest

11. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    whaha lol :thumbs:
    Tis idd erg vervelend, en dan nodigen ze ook nog eens gelijk heel de kleuterschool uit heh :)

12. ViperMike

ViperMike Guest

Bij GoW valt het nog mee met kleine kinderen. Bij halo2 was het 10x zo erg. Zodra iemand het niet kon winne was het meteen. MODUM GLITCHER, VIEZE MODDER. En dan word je gekicked. Daarom vind ik deze games ook niet zo leuk. Als je kijkt naar games zoals Quake of unreal. Daar kom je ze nooit tegen, je komt ze de eerste week tegen. En dan stoppe ze omdat ze het niet kunne winnen. Was precies zo met UC2.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    In Ranked niet.

14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff had denet wat, kom online lope ze een btj vaag te doen rondjes lopen ect. beginnen we een nieuw potje lopen ze van mijn kant met zen 2 op mij te knallen, trieste sukkels

15. mars15

mars15 Guest

Morgen weer gears of war spelen online
    Kwam er met de kerst niet echt van :mad:

16. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm laatst geprobeerd om online te gaan met halo2. Niet gelukt maar waarschijnlijk ook niets gemist.

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom speel ik deze game ook altijd met Friends uit mijn lijst :D

ik speel bijna alle games met player matches ! ten eerste vind ik het vet gaar dat je met elk potje Ranked ..elke keer weer een nieuwe server moet zoeken enzo.. en het boeit me ook geen flikker dat ik 10.000.000 van de wereld ben ofzo !!

het gaat mij puur om de fun !

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
  19. ViperMike

ViperMike Guest

20. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mij boeit de rank ook niets, alleen het is wel leuk om alle achievements te halen van de game. Voor sommigen moet je ranked spelen, vandaar dat ik dat binnenkort ga doen :)

Deel Deze Pagina