recoveren gamertag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door E-lite Victoria, 26 dec 2006.

1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee een vriend van me krijgt met kerst een 360 natuurlijk wil hij ook live enzo en gaan we samen "liven". maar mijn vraag is: als ik bij hem ben, kan ik dan zonder problemen mijn gamertag daarheen "recoveren" en dan als ik thuis ben gewoon weer spelen(of eerst weer recoveren), maar niet dat ik hem dan dus kwijt ben! hoe zit dit?O-)

btw: fijne feestdagen!

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Om het stelen van xbox live accounts te voorkomen, wordt in je gamertag opgeslagen op welke xbox hij actief is. Als je hem dus bij je vriend recovert, moet je hem thuis weer recoveren om thuis te kunnen spelen, omdat je xbox live account maar op 1 xbox actief mag zijn. Ook kunnen hierdoor archievements die je offline gehaald hebben verloren gaan. Ik zou het zelf niet aanraden. Ik zou aanraden een memory unit te kopen en hem daar opzetten.

Voortaan kun je dit soort kleine vragen stellen in deze thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92027

Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad :)

Maar je kan wel je gamerprofile meenemen op een memory card. Je verplaatst je profiel als het ware van de HDD naar een MU. Zodra je weer thuis bent zet je het profiel weer terug op je HDD. :)

4. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan gewoon, ging bij mij zonder problemen. gerecovered bij me broertje (duurde wel ff), daar gewoon via mijn gold live abo gespeeld, en eenmaal weer thuis, weer gerecovered naar me eigen 360. niks verloren gegaan, enige nadeel vind ik dat het vrij lang duurt...

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al 100 of 1000en keren gerecovered zonder problemen :) Ik heb namelijk 2 360's, morgen 3. Als je dan weer op je vorige gaat spelen en hij is nog niet gerecovered weet ik niet of hij het wel doet. Gewoon recoveren en hij doet het perfect.

6. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je met 3 360's???? :confused:

7. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt dat hij 3 360's voor zichzelf heb.. ?? lijkt me niet echt.. zelfs hij zou het beter kunne bestede.. ;)

8. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wonen hier 3 mensen die erin geinteresseert zijn.. Allemaal tegelijk zou wel handig zijn.

Deel Deze Pagina