Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cedric

    cedric Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat is hem niet
    effe gaan kijken iedereen , wat doet een porsche nu in dat spel je kan hem niet eens bekijken :) , kwil wel eens een testrit maken !
     
  2. ElRenegado

    ElRenegado Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las ergens dat er ook een bmw beschikbaar zou zijn dmvf download,
    nu heb ik gister zitten zoeken op live, maar niet kunnen vinden ... iemand een idee ??

    Tevens heb ik een paar pics binnegehaald... maar hoe krijg ik die als achtergrond in me dash ???
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is de RUF, da's eigenlijk gewoon een Porsche...en die zit ook gewoon in 1 van die Packs.

    Onzin....er zit geen BMW in de game, niet in de packs en er staat ook niets over vermeldt voor toekomstige packs.

    Raar...ik kocht TDU vorige week bij de Intertoys en ik had die kaart er nog gewoon bij zitten. Moet dan een erg oud exemplaar zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2006
  4. P8r

    P8r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Servers unavailable

    Zodra ik TDU opstart, krijg ik de melding dat de servers momenteel unavailable zijn. Dat is niet zo erg als je het een keer krijgt, maar krijg het nu onderhand al 5 dagen en het wordt nu toch wel vervelend. Ik heb gewoon xbox live Gold (heb afgelopen vrijdag 3 maanden kaart geactiveerd) en daarvoor heeft hij het altijd gewoon gedaan.

    Gears of War en Rainbow Six doen het hardstikke goed online, dus Xbox Live zelf werkt prima. Ik word onderhand een beetje ziek van dit probleem. Moet nog de 3 online achievements doen en die kan ik zo nooit halen. Tevens wil ik ook wel weer met wat vrienden cruisen. Wat kan ik aan dit probleem doen?
     
  5. cedric

    cedric Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ligt het aan je cd .
    haal em er eens uit en poets hem eens op met een zacht doekje .;)
     
  6. P8r

    P8r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd, maar maakt geen verschil. Nog steeds hetzelfde probleem :'-(
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het welles dat het spel een stuk van het land moet laden?

    en ik kan me eige muziek niet meer afspelen? wara legt dit aan?
     
  8. t3viper

    t3viper Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan al een tijdje test drive niet opstarten!! iedere keer als ik in het hoofdmenu op start druk krijg ik deze meding: " your games profile contains references to downloadable content that is no longer available." en dan vraagt hij wil je terug naar marketplace ja of nee, Als ik ja kies dan ga ik naar marketplace en kan ik dus de nieuwe auto's downloaden, en doe ik nee dan gebeurt er niets, weet iemand wat er aan de hand is?

    gr tim

    p.s merry xmas
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Je savegame is corrupt denk ik =(. Je zult helemaal overnieuw moeten beginnen...
     
  10. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik een nieuwe xbox360 terug heb gekregen van ms,heb ik het probleem als ik test drive wil spelen zonder dat het verbonden is met het internet,dan zegt hij (your gamer profile contains references to downloadable content that is no longer available.Do you wish to return to xbox live marketplace?)En als ik dan op ja klik krijg ik dit (Your gamer profile is not connected to xboxlive.Please connect and try again later).Ik kan em dus niet meer spelen zonder dat ik het internet inplug,maar ik heb toch geen gold dus heeft dat niet veel zin,en btw ervoor ging het gewoon.Weet er iemand iets op?

    grtz TT-man
     
  11. t3viper

    t3viper Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    meen je niet dat is echt te erg gewoon!!|:- snap er echt niets van:mad: het eenige wat ik heb gedaan is de nieuwe car pack gedownload:mad:

    balen zeg! gr

    uhh TT-man kijk is naar de post die boven jou bericht staat;) toevallig vroeg ik net presies het zelfde;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2006
  12. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mensen,ik kan het wel nog spelen als ik internet inplug toch raar niet?

    t3viper:ben jij helemaal opnieuw begonnen?? Ben je dan ook alle auto's kwijt die je hebt gedownload?

    Grtz TT-man
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2006
  14. P8r

    P8r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar even de oplossing posten. Vandaag is het gelukt om weer op de servers van TDU te komen. Het probleem deed zich voort vanaf het moment dat ik een nieuwe router ertussen gezet had. (Helemaal niet bij nagedacht). In deze router stond Universal Plug and Play aan. Deze uitgezet en het werkte weer! :D
     
  15. t3viper

    t3viper Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dan dat hij weer werkt? je deed gewoon je netwerk kabel er weer in en hij deed het ofzo?? bij mij werkt dat niet :{ nee ik ben niet me gedownloade auto's kwijt dat scheeld ik moet nu alleen weer al die races gaan doen om aan geld te komen om ze te kunnen kopen :'-(
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamers, ik ben echt razend benieuwd waar de tune-shop voor Britse merken zit (jaguar, aston martin enz) Wie kan mij dit een beetje helder uitleggen?

    En nee, ik heb geen kaart bij het spel gekregen! :):
     
  17. P8r

    P8r Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is de kaart:
    http://laurent.ba.free.fr/TDU/tdumap.jpg

    Volgens mij is het de meest rechtse tuningshop... \o/
     
  18. [eNeRGy]

    [eNeRGy] Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik nergens de prijzen terug kon vinden op internet heb ik het even uitgezocht:

    Alfa Brera - $43.800
    Dodge Challenger RT - $27.000
    Edonis - $580.000
    Ferrari 612 Scaglietti - $260.000
    McLaren F1 GT - $1.150.000
    RUF Rt 12 - $195.000
     
  19. TT-man

    TT-man Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus als ik zonder internet verbinding speel kan ik niet verder,en met internet (silver en niet gold) gaat ie wel verder.

    grtz
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb precies hetzelfde probleem. M'n 360 ging kapot, toen heb ik diverse saves op een memory card gezet. Vervolgens deze saves weer op m'n nieuwe 360 gezet, en sindsdien kan ik TDU niet meer opstarten zonder verbinding te hebben met Xbox Live. Mja, Atari blijft dit zien als een methode om cheaten te voorkomen, dus verwacht maar niet dat ze het oplossen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina