Video capturen van 360 via usb tuner

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DavyXP, 20 dec 2006.

1. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Hercules Smart TVUSB2 tuner en zou graag beelden van mij Xbox 360 willen opslaan op mijn laptop. Er zijn connecties voor audio+video in dus ik ga er van uit dat ik via die weg de 360 moet aansluiten op mijn tuner?

Daarnaast is er een bijgeleverde USB-kabel die ik dan connecteer met de USB2.0-poort van mijn laptop. Aan deze USB-kabel hangt ook nog een klein audiokabeltje dat aan de tuner in de audio-out zit.

Het bijgeleverde programma crashte af en toe dus heb ik iets anders gezocht. Via VirtualDub krijg ik nu al geluid en beeld binnen, maar ik als ik het composite kanaal kies dan krijg ik niet de 360 te zien maar een zwart beeld. Welk kanaal of source moet ik kiezen en waar kan ik dat juist instellen?

EDIT: nu krijg ik al wel via het composite kanaal een beeld van men dashboard te zien met geluid, maar daarna gebeurt er niks meer. Het beeld blijft statisch bij het moment dat ik het kanaal kies. Het is net een momentfoto en het blijft zo.

Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  2. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de ideale instellingev oor je 360 om beelden op je pc te krijgen? Via de composite kabels wel...

3. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik kan nu dankzij mijn Hercules USB 2.0 tuner beelden vastleggen op men pc. Enkel moet ik men Xbox 360 instellen op PAL 50. Enigste probleem is dat ik dan geen games meer kan spelen die enkel PAL 60 ondersteunen. Kan ik dit oplossen met een Advanced SCART Cable? Bij PAL 60 krijg ik enkel grijzig beeld en veel storing.

Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  4. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand geen oplossing voor het PAL 60 probleem?

5. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ok je wordt hier dus serieus genegeert :) heb alleen totaal geen verstand van kabels enzo en ik kan je dus ook niet helpen misschien kan je Melbuuln even pm'en, die scjint er verstand van te hebben :D

6. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt even langer geduld dan 30minuten... _0/

voor het PAL-60 probleem is geen oplossing aan de xbox kant.. wat je kan proberen is de hercules op NTSC zetten, andere even een forum zoeken waar ze meer verstand hebben van het ding.

7. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets werd mij ook al eens aangeraden door iemand anders. Nog even opzoeken hoe ik dat kan veranderen dan. Thanks alvast!

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met USB tuners kan je helaas geen pal-60 capturen naar mij weten Werkt hij dan wel op ntsc ... als het werkt koop ik er ook 1

Deel Deze Pagina