Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Informatie:

Uitgever
    Activision

Developer
    Treyarch

Genre
    Free-roam actiespel

Release datum
    Xbox 360
    4 mei 2007

In Spider-Man 3 speel je de gebeurtenissen van de aankomende derde Spider-Man film na. In deze nieuwe spektakelfilm zullen gamers kennis maken met Spider-Man’s kwaadaardige alter-ego, die onder invloed van een mysterieuze buitenaardse symbiotische levensvorm zijn goede gedrag ziet veranderen in onwenselijke daden. Een klein voordeel is dat de ex-held zijn eigenschappen ziet groeien en hij compleet nieuwe gevechtstechnieken in de lucht, eindmoves en webtechnieken gedurende missies en epische baasgevechten. In de loop van je avontuur kun je nieuwe krachten kopen voor je nieuwe zwarte pak, maar ook worden ook je nieuwe krachten steeds moeilijker te besturen en wordt je uiteindelijk gedwongen een keuze te maken, voordat je voor altijd kwaadaardig wordt.

In de spelwereld van de nieuwe Spider-Man heb je de complete vrijheid in New York. Zo kun je er voor kiezen om je eigen doelen te stellen en bijvoorbeeld tussen verhaalmissies door enkele zijmissies proberen of criminelen in de stad te grazen nemen in grootste buiten- en binnenlocaties. Naast het slingeren tussen de wolkenkrabbers zul je ook ondergronds in de riolen en metrostations met drie verschillende straatbendes en een assortiment aan bekende superschurken vechten. Deze zullen mensen ontvoeren, auto’s stelen en chaos veroorzaken. Kun jij ze allemaal stoppen? De superscurken zullen zich niet zomaar opgeven en in dynamische baasgevechten de omgeving en hun handlangers gebruiken om Spider-Man’s leven moeilijker te maken.

XBW Gamepage:

http://archief.xboxworld.nl/game/1378/spider-man-3/

Nieuwe items:

-

Screenshots:

Filmpjes:

Spider-Man 3 Interview
    http://www.gamespot.com/ps3/action/spiderman3/media.html

Spider-Man 3 Official Trailer 2
    http://www.gamespot.com/ps3/action/spiderman3/media.html

E3 2K6 Trailer
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=10693&type=wmv&pl=game

Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En die filmpjes hebben wat met de game temaken? :p Maar ja ik wacht nog op in-game screenies :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De bijkomende info over de film is alleen maar handig, als je wilt weten waar de game over zal gaan. Vind het wel grappig om te lezen dat Venom en Gwen Stacy in de film zitten, da's wel vet! Venom is al altijd de grootste vijand van Spiderman geweest (en degene die er het meest op lijkt) en Gwen Stacy is degene die in de comics omkomt waar Mary Jane gered wordt in de 1e film.

4. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha itsy bitsy spider...prachtig_O_

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ziet er trouwes wel sick mooi uit! (die gamemodel althans).

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Het rondslingeren en de vrijheid die je had in Spiderman 2 vond ik goed gedaan. Dat moet echt weer terugkomen in deel 3, maar dan nog beter natuurlijk!

7. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie het eerste CGI filmpje in Spiderman 2 dat je hem over de daken ziet rennen enzo, misschien zien de gebouwen er nu wel zo uit. Al dan niet zo gedetailleerd maar toch weetja.

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    spiderman is de shit.. al heb ik meer zin in de film dan in het spel, spiderman 2 was wel een goed spel though.. :)

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dope shit!

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hopen dat het dan goed wordt uitgewerkt...
    In Deel 2 had ik toch teveel het gevoel dat ik een lijn moest volgen!

Ik zie een GTA / Saints Row versie in de vorm van Spider Man wel zitten :cool:! Volledige vrijheid, en heerlijke graphics...

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Wat dacht je van een soort Crackdown versie van Spiderman, dat heeft nog meer vrijhei dan GTA en SR, maar als ze veel vrijheid doen dan zou ik wel graag willen dat ze meer van New York laten zien, ook een beetje van die buitenstreken enzo, en meer binnen in de gebouwen. En als je heel hard slingert, of van een gebouw afspringt dat je dan ook echt wind geruis hoort, of als je erg hoog boven op een gebouw staat, dan hoor je dat ook meestal, en dat zou ook wel vet zijn.

12. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet was dat ook al bij Spider-Man 2 al hoor :):

Maar weet je wat ik nou zo vreemd vind? Spider-Man 3 de film en het spel worden tegelijkertijd uitgegeven, maar waarom hebben we dan nog geen in-game footage van het spel gezien? We krijg zoveel van de film maar zo weinig van het spel.. :{

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman 2 vond ik geen ene ruk aan!! Srry hoor maar dat vind ik persoonlijk! Het zag er belachelijk slecht uit en de gameplay vond ik best wel beroerd!! Ze moeten toch meer aandacht aan besteden want dat rondslingeren was wel geinig!!

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in. De side-missions waren het eerste uur leuk, maar werden later enorm saai. Als ze daar nou eens wat aan doen, wat ze kennelijk toch al doen op het moment, zou dit spel écht super strak worden!

Lang leve, Spider-Man! _O_

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, The Itsy Bitsy Spider wel ja! :+

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Op de straat zag het er inderdaad belabert beroerd uit, maar als je hoog stond en dan naar beneden kijkt, dan is het dope, en al de HQ cutscenes zagen er ook zwaar vet uit, zeker de eerste. \o/ \o/ \o/ Go spidey go \o/ \o/ \o/

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Er is niets heerlijkers dan zo nu en dan nog even door Manhatten te klauteren/slingeren als een échte spin!

\o/ Lookout, here come's THE Spider-Man! \o/

18. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate Spider Man was best vet anders :9 de comic graphics. De grote stad en het rondslingeren waren erg vermakelijk.

19. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Heb het spel vandaag nog even gespeeld.

Ik ga me steeds meer afvragen hoe Spider-Man 3 speelt. Stel je voor; next-gen graphics en Spider-Man! :)

20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Laten we dan maar hopen dat ze ook echt alle next-gen kracht benutten.

Deel Deze Pagina