hallo iedereen hier!ik heb een klein probleem.is blinx wel of niet leuk,want dat bladje zegt saai en dan wwer een site cool gamepie!!.dus geef je mening!! :{
Ik hoor van heel veel kanten dat hij heel irritant is kwa gameplay. Dat je vaak dingen overnieuw moet doen e.d. Ik heb de game zelf nog nooit gespeeld dus daar moet je je beslissing dus ook niet op basseren. Lees gewoon even de review van Xboxworld
Je mag hem wel van mij kopen. Hij is geen miskoop ofzo, maar beetje weinig afwisseling. En dat ik nou helemaal dol ben op platform spellen.... nee. dus daarom vindt ik hem nu niet zoveel meer aan, voor de rest ziet het er wel mooi uit enzo. ik zou hem niet nieuw kopen . misschien wil je em ergens tegen ruilen.
ik heb hem vorige week gekocht en ik vindt hem wel leuk zekker een pluspunt voor de xbox hij is kwa gameplay soms best ff vervelend maar wel de moeite waard vind ik maar je moet zelf bepalen
hij is kwa uiterlijk en story line best wel goed, als ej een platform gamer ben is het echt een aanrader anders kan je beter bij andere games houden
Is wel een leuk spelletje, heb m zondag gekregen maar soms is ie wel moeilijk en moet je redelijk vaak overnieuw
Ja ik heb hem ook hij is aan te raden vooral al ben je platform fan maar soms is het wel irritant om telkens over nieuw te moeten spelen.
hij is wel leuk maar het begint een beetje irritant te worden en het is wel een beetje te kinderachtig ze konden het wel makkelijker maken met dat geld te halen. ik weet niet of je het moet halen het is wel leuk maar het begint te vervelen als je het te lang speelt!!!!
Topgame, best simpel in de eerste levels, maar erg leuk. Als je van platformgames houdt zeker een aanrader. Bij latere levels kan het frustrerend worden, maar niet onmogelijk. Een verlengde speelbaarheid door het verzamelen van zogenaamde catmedals die in elk level verstopt zijn. Overigens krijg je er hele flauwe 'rewards' voor terug. Een totaal aan 8 werelden met elk 3 levels, een baas en een winkeltje waar je extra pakjes, stofzuigers etc. kan kopen. Leuke opzet. Dus zoals ik al zei, zeker doen!
Al heb je ook een GC zou ik voor mario sunshine gaan.Ik heb een n64 gehad en daar zoveel mario64 op gespeeld en sunshine heb ik ook al een keer gespeeld is een goede game en vind ik op zich leuker als blinx daar moet je meer je waterspuiter gebruiken enzo om door levels te komen.Dat is een echte platformer.
Als je hem hebben wil, moet je hem vooral kopen, ik houd je niet tegen, zonde van m'n energie en al helemaal zonde voor een spel als :r Blinx:r . Greetz, Rick=]
ik zag paar weken terug Blinx bij Gamekings het lijkt me wel leuk om met tijd te spelen. Maar NEE ik vind dat zulke spellen niet op de Xbox thuis horen, want als je van zulke spellen houdt zoals Blinx moest je toch echt een GayCube kopen. Dit is mij mening
eindelijk gebruikit iemand de echte term voor de blokkendoos, gaycube van nichtendo allemaal platfrom troep spelltje ziet er aardig vet uit... maar sommige zeggen dat level en time niet goed uitgewerkt is
Tjonge jonge, echt triest dat afzeiken van een console. Ik vind dat je nintendo ook gewoon in zijn waarde moet houden. Ik heb vroeger ook altijd nintendo spelcomputers gehad, en veel plezier aan beleefd. En om dan te gaan zeggen gaycube,nichtendo dat is echt voor van die fanboys!! En op nintendo is het echt niet alleen platform spellen ofzo.
We zijn hier om over de Xbox te lullen, niet om andere consoles uit te schelden. Daar zijn we dan ook niet van gediend en ik ben er zeker van dat jij de Xbox Gamers hiermee in een kwaad daglicht stelt.