ik heb ze beide en vind ze alle twee lekker spelen en in de hand liggen.Het enige nadeel is als je eerst met die s speeld en dan met die normale controller ik altijd die zwarte en witte knoppen aan het zoeken ben.Maar ja dat is geen nadeel en ligt aan mezelf.
Precies wat ik vorige week ook dacht. Maar als je de kleine OOK thuis heb, dan gebruik je de grote niet meer. Namelijk als ik een spel een tijdje gespeeld heb, dan heb ik op een gegeven moment kramp aan m'n klauwuh. Maar de meeste mensen kraken hun eigen controller niet af, zo ook jij niet, maar ik denk dat hij lang niet praktisch is, en dat de knoppen niet functioneel geplaatst liggen. Ook de triggers achteraan, heerlijk tijdens Sega GT 2002, maar of ik het zo lekker vind om hem zo ver in te drukken tijdens een potje HALO... Nope. Dus: ik heb niets tegen de grote, maar hij is niet zoals Dioga zegt de relaxte controller die er is, dat is zeker niet waar. Voorbeeldje: De 2 sticks die op de controller zich bevinden, hebben een klein kuiltje, in tegenstelling tot de S controller die diepe ingangen heeft, met kleine puntjes aan de zijkant zodat je duim[en] er beter in blijven liggen. Ik vraag me trouwens aan Dioga af, of jij wel eens een Controller S vast gehouden heb, want wat je net vertelde, zo dacht ik er vorige week ook over, maar nu ik een S heb, is die mening ECHT veranderd. Ik hem eens proberen! Greetz, Rick =]
Nee, dat ligt niet aan je zelf, dat heb ik ook, en vele vrienden van mij ook . Inderdaad niet overna gedacht. Greetz, Rick=]
Ik vind de gewonen xbox controller ook zeer relax precies in de hand.Ik heb er nu 2,ik ga nog een S kopen en dan kijk ik of de 4e een gewone of een S wordt.
Re: Re: Xbox controller is relaxt Nah, de kleine heb ik niet.. ben ik wel van plan om een paar aan te schaffen. Ik geloof meteen dat ie goed in de hand ligt. Maar waar 't me een beetje om ging is dat de xbox controller("s/s") gewoon beter in de hand ligge als die van PS2 of GC. Ik moes zowiezo tog nog 2 controllers hale, en ik hoor zoveel mensen al zegge dat de S relaxter is.. Ken alleen niemand die 'm heeft, en in de winkel vrage of ie ff uit de verpakking ken (doosje slope - controller eruit - vette vingers erop - terug int doosje - doosje dichtplakke..) da staat ook zo dom.. Dus ik heb ik geen andere keus als ff 1tje probere.. en anders kenk 'm nog altijd doorverkope. Maar tog blijft de xbox controller is relaxt.
Ik heb ook "normale" controller en S controller, maar ik speel eerlijk gezegd altijd met de S controller, dus ik weet eigenlijk niet zo goed of hij nou beter of slechter is dan de "normale" controller.. wat mij wel lijkt is dat je bij de "normale" controller eerder kramp zou kunnen krijgen e.d. omdat de controller gewoon veel groter is en je dus minder "handvrijheid" hebt... want denken jullie daarvan?
Kep veel uren doorgebracht met een grote controller, maar nog nooit last gehad van kramp. Dit heb met alle andere controllers die ik in m'n hande heb gehad wel (van de S week 't nie, want die hebbe me hande nooit moge voelen... :{ )
de gamecube controller ziet er goed uit (behalve het paarse) en zit in het begin ook wel lekker, maar na een tijdje begint hij me toch te irriteren. de playstation, tja, die heeft niet echt kromme vormen waardoor die lekker in je hand zit en de xbox gewone, ik wist niet wat ik ervan moest verwachten sinds alle reacties erop maar toen ik em vastpakte, wow, de thumbsticks zitten goed bij je duimen, en de schouderknoppen veren lekker terug, en de s, vind ik toch een stuk minder, voelt wat minder stevig aan terwijl ik bij de gewone echt een stevige controller voel
Ik heb even een plaatje gemaakt voor de mensen die nog nooit een game cube controller gezien hebben: 1: Met pijltjes heb ik even aangegeven, waar hoekjes zitten. Wat ik hiermee duidelijk wil maken is: Stel je zit met een schietspel op iemands hoofd te snippen. Je hebt hem bijna en dan? Je gaat met je stick in 1 van de hoekjes terecht. MIS! Hier kwam ik dus achter toen ik bij een vriend zat te spelen. Bij 2 is het precies hetzelfde, ook niet doordacht. Nintendo doe er wat aan! [Eigenlijk niet, tis toch een klote ding ] Greetz, Rick=]
Ik vind de Xbox controller echt ideaal. Nooit last van kramp of zere vingers of wat dan ook, ook niet na een paar uur spelen. Sterker nog, mijn kleine nichtje van 8 heeft er vandaag op gespeeld, en zelfs zij had nergens last van (ze heeft me zelfs ingemaakt met DOA3 ). En zij heeft ongeveer 2 x zulke kleine handen als ik.
Je weet niet hoe frustrerend het is als je ingemaakt wordt door je kleine nichtje die het spel voor de eerste keer speelt. Ze was gewoon vet aan het buttonbashen, waardoor je er absoluut niet bij in de buurt kon komen. Gelukkig had ik na een paar keer door dat blocken de goeie oplossing was en heb ik haar een lesje geleerd Whahaha I like kickin' little children's asses !!!! P.S het is DARKWING, niet Donald. Darkwing: Donalds evil twin brother
ik denk dat het kwestie van gewoonte is als je vaak met de playstation speelt zal je met die controler het beste overweg kunnen, met de cube zal het net zo zijn, dit is een xbox forum, hier zullen de meesten dus de xbox controler gewoon zijn. ik denk niet dat er controlers slecht zijn want er wordt zoveel research gedaan dat ik bijna niet kan geloven dat ze slechte controlers ontwikkelen