Gegevens overzetten naar mijn Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AngelusM, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelusM

AngelusM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey,

Ik ben nieuw hier en ik heb een beetje rond zitten kijken. Ik was benieuwd ik wil gegevens van me pc naar me xbox360 overzetten, wat is hier de makkelijkste manier voor? Ik heb geprobeerd met een USB-stick, omdat ik heb gelezen dat dat mogelijk is. Maar waarom herkent hij die usb-stick dan niet?! is hier een speciaal iets voor nodig?

En kan ik mijn pc gewoon met een ethernet-kabel aansluiten en me xbox360 werkt dat?! of heb ik daar extra programma's nodig.

Alvast bedankt voor jullie helpt!

Grtz AngelusM_0/

2. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet, wat voorn gegevens?:confused:

3. AngelusM

AngelusM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dingen zoals mp3, filmpjes, nieuwe achtergronden ect...

4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan alleen vanaf een cd, nieuwe achtergronden kun je wel opslaan vanaf een usb stick dan moet je gewoon Use as Background doen, staat ergens. Maar je kan geen mp3 of filmpjes opslaan vanaf je usb stick

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je pc aansluiten en voor mediaplayer gebruiken al heb ik dit nog nooit gedaan

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit soort korte vragen kan je het beste hier stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Het is idd alleen mogelijk om muziek te stremen van af een memory stick of via je pc ... zie de media connect thread voor vragen.

Als je muziek op je hdd wilt zetten dan moet je deze op een audio cd zetten in het audio formaat geen mp3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina