[XOne] ?Gamertag Locked?

Discussie in 'Games' gestart door Noel#89, 29 dec 2006.

  1. Noel#89

    Noel#89 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb gister een xbox live prepaid gehaald voor 3 maanden, ik heb het voor de eerste keer dus ik heb alles aangemaakt me gamertag etc. Ik ben online want ik kan dingen downloaden etc. Dus ik start me game waarmee ik online wil (Madden 07) Ik ga naar online en wil een quick match starten dan moet ik zoiets accepteren dat ik er mee akkoord ga, dat lukt. Dan krijg ik 2 vragen over nieuwe informatie naar mijn email adres oke, dan druk ik op sumbit, dan krijg ik dit: The Gamertag is locked, please contact ea custommer support. You will now be disconnected from the ea server. Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet. Moet ik bij ea ook een account aanmaken ofzo? Graag hulp.

    Alvast Bedankt
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Volgensmij heb je voor EA spellen een EA Nations account nodig, dus moet je je ook registreren bij EA.

    Tjah, EA he.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je normale Xbox Live account doet het wel gewoon?!
    Dus niet dat jou account al in gebruik is? :)

    Anders even naar je Mail gaan, kijken of je daadwerkelijk een mailtje van EA hebt ontvangen....
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tevens moet je voor ea 16 zijn om on-line te kunnen spelen
     
  5. Noel#89

    Noel#89 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt allemaal ik heb nu een nieuwe op mijn vaders naam en die doet het gewoon:D
     
  6. Noel#89

    Noel#89 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu die goede op mijn vaders naam maar op die locked is staat me 3 maanden lidmaatschap is dat over te zetten op een manier? en is er anders een manier het email adres + de geboorte datum bij die locked is te veranderen zodat ik me vaders gegevens invul?
     
  7. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet 16 zijn
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    gewoon bij hotmail je geboortedatum invullen maar dan een paar jaar eerder of verzin iets bijv 1 januari 1980
     

Deel Deze Pagina