360 + toetsenbord en muis.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 18 apr 2006.

1. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Als beide auto's even hard kunnen, maar de ene heeft een ander stuur dan de ander mag het dus ook niet volgens jouw redenatie. Want dat is wat je zegt. Naar mijn mening dus geen argument. Beide auto's (xbox 360) kunnen even hard, het blijft dus eerlijk.

2. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een betere vergelijking vind ik dat van de een de wegligging beter is.
    Ik vind het dan ook niet eerlijk.

3. bubu

bubu Guest

Dat ligt toch aan jezelf =S.
    Jij hebt zelf toch de keuze uit welke auto je wil kiezen, dit is bullshit, en heeft btw ook niks meer te maken met toetsenbord ala muis vs. De controller >) =)

4. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt maar ik vind bij een gameconsole een controller horen.
    Ik weet wel dat als ik tegen mijn eigen kon spelen 8) en ik had bij de ene een controller en bij de andere een muis + toetsenbord, dan zou de muis echt super dik winnen.

5. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox 360 gekocht om tegen andere xbox 360 consoles te kunnen spelen. Een wildgroei aan verschillende besturingen/systemen zorgt er voor dat steeds meer externe factoren gaan afwijken waardoor er dus nooit duidelijk 'wie er nu beter is'. Helaas. Ik denk dat het er niet beter van wordt.

p.s. 'dit is bullshit' is in dit geval niet de juiste woordkeuze.

Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  6. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zitten dr toch ook irritante kneusjes op dit forum..

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Zal ik dan de relativatie motor maar eens aanzetten?

Wie is er beter? -> momentopname afhankelijk van veel factoren
    Om een paar voorbeelden te noemen:
    1 ) geestelijke gesteldheid. (goed geslapen, betere reactiesnelheid)
    2 ) Afleiding (ben je alleen in de kamer, loopt je vriendin voor het scherm langs)?
    3 ) Vaardigheid met de controller.

Denk ook maar eens aan voetbal, zelfs het beste team heeft wel eens een slechte dag.

Zelfs met muis en keyboard zou ik echt niet de beste speler op de xbox worden, zit waarschijnlijk nog ergens onder de middenmoot. Maar ik zou wel meer plezier hebben doordat ik de keus heb.

Om nog maar eens een stelling aan te halen:
    "Je mag geen racing wheel gebruiken, omdat dit een voordeel oplevert ten opzichte van controller"

Als je vindt dat het racing wheel wel mag, wat is er dan tegen in te brengen dat je muis en keyboard gebruikt. De hardware blijft hetzelfde met uitzondering van de user interface.

8. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint een beetje te lijken op een wel/nietes discussie. Ik laat het erbij dat een muisbesturing sneller is dan een controller. You do the math...

9. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook, en als nou iedereen gewoon wel of niet zegt kan dit forum dicht:)

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

discuteren is toch altijd leuk :9 daarom zijn er forums ...
    en iedereen is anders en heeft een andere mening, niets mis mee
    we zullen allen afwachten tot het er is en dan zien we wel
    mij maakt het niets uit, zelf al moest ik meer verliezen \o/

of winnen :b:

11. bubu

bubu Guest

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik hoop toch echt dat de muis en toetsenbord voor de xbox360 de markt gaan halen. Als je het er niet mee eens bent dat het oneerlijk is. Wie houd je tegen? En koop een toetsenbord en muis. Precies zoals RogierM zei over een racingwheel, dat is ook veel preciezer. En ik zie de Xbox360 als een gaming station, ik vind dat iedereen het recht heeft om zijn game te besturen hoe hij of zij wil. Als er dan toch mensen zijn die vinden dat de controller sneller is? Game dan met de controller, zijn er mensen die liever de muis besturen, koop een muis.

13. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah heel erg leuk als je gamebattles speeld, en je komt van die kut pc gamertjes tegen die geen geld hebben om een echte pc te kopen.
    het is gewoon voor van die kut noobs die door polio niks met een controller kunnen ..

Laatst bewerkt: 25 dec 2006
  14. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Pff ik zeg me abbonement op op deze topic, mensen hier begrijpen echt niet om welke reden wij liever met een controller gamen. Voor ons is dit geen goedkope PC, het is echt iets anders. En zonder controller is het gewoon een goedkope pc en het hele console gevoel is er totaal af, sorry hoor maar als je dat niet begrijpt dan heb je gewoon een verkeerde keuze gemaakt door een console te kopen.

Maarja geen reacties meer van mij dus

15. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben juist slechter met een muis, ik ben een console gamer in hart en nieren, ik speel heel af en toe een shooter op de PC maar met een controller ben ik nog steeds beter.

Prettige Kerst nog:)

16. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, men heeft wel gelijk pc + keyboard is cheaten ... en laat heel het ''sit back en relax'' gevoel achter.
    Zelfde geld voor een stuurwiel want daarmee kan je beter bochten aansnijden bij race games :{
    Je hebt nou ook verschillende gamers, zij die compititief zijn en zij die vinden dat je in een sofa moet zitten en een controller in je pollen moet hebben en beginnen te praten over hun console-principes als er iemand een plankie met een muis gebruikt 8)

17. Empfy

Empfy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind muis en toetsenbord persoonlijk erg rlxxt, maar ik heb een 360 gehaald omdatk ook wel eens een keer iets anders wil.. als de 360 met toetsen bord en muis komt ga ik die toch wel zeker GEEN halen, ik wil gewoon in me bed liggen en dan gamen en alsk hardcore wil gamen gaak wel op de pc. dus mijn mening muis en toetsen bord op 360 is ku.... niet doen!

( p.s. mijn 360 zit opt zelfde scherm als mijn pc, dus mijn toetsenbord licht voor mijn scherm, alsk aant 360'e ben wil ik dus nog wel eens iets gaan tijpen opt toetsen bord...... ofk zet de 360 aan en pak de muis in mijn hand :D oops foutje bedankt

18. bubu

bubu Guest

Xbox live anywhere zal toetsenbord en muis ondersteunen voor de 360 =) zodat je zelf kan gamen hoe jij wil!, ook kun je een random headset aansluiten op je 360, kijk zelf even =)

http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3675

=)

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    idd ze snappen het echt niet he, laatste poging, want al die vergelijkingen die jullie maken slaan als een tiet op een drumstel: Je wordt dus gedwongen om zelf ook met een toetsenbord en muis te gaan gamen want anders wordt je keihard ge-ass-raped door PC Noobies... of je krijgt belachlijke games waarin competitie het laatste is waar je aan kunt denken, en laat me al helemaal niet over sportiviteit beginnen...

dus het laatste wat ik zeg voor ik dit topic verlaat: als je met een muis wilt gamen koop je maar een pc, want de 360 is hier niet voor bedoelt.

20. Victim be

Victim be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k'heb een XFPS 360 gekocht. Om met toetsenbord en muis te spelen maar dat lukt maar half grote bewegingen lukken maar kleine niet. Heb met verschillende muizen geprobeerd en niets die deftig werkt

Deel Deze Pagina