1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Wii Play en Red Steel wordt ook heel weinig geleverd. Zelda en COD3 daarintegen, die zijn voldoende te verkrijgen. (bij de meeste winkels in Nijmegen dan :9)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Alkmaar: (Volgens Pascal) nergens
    Haarlem: niet in de 3 of 4 gameshops, niet bij Dixons, niet bij FRS, niet bij E-Plaza, niet in de Intertoys, niet bij Van Leest, niet bij V&D.
    Eigen gemeente: Niet bij Bart Smit, niet bij FRS, niet bij Music Store, niet bij gameshop.
    Den Haag: Weet toevallig dat de gameshops hem daar ook niet hebben.

    Dan leveren ze zeker per regio ofzo?

    Alleen de Cube versie van Zelda is hier te krijgen.
    Oh, ook de Wii controllers zijn nergens tot bijna nergens meer te krijgen. Daarnaast is COD 3 zeker wel te krijgen en zijn matige games als Far Cry, Monster 4X4 en GT Pro in overvloed verkrijgbaar.

    En daarnaast heb ik van verschillende winkels vernomen dat ze Zelda pas weer in januari krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar is zelda voor de cube nog te verkrijgen.

    Paar winkels geweest en daar hebben ze volgens mij bijna niets binnen gehad, en bij enkele winkels keken ze me aan alsof ik om iets super stoms vroeg toen ik vroeg of ze zelda voor de cube hadden.
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb wat hulp nodig.
    ik ben nu in de zand tempel woestijn gevangenis gebeuren (arbiters grounds).
    daar moet ik een pilaar roteren met daaraan een lamp met luik waaraan je kan grappelen.
    hierdoor gaat er een gat in de grond open, waar iets te vinden is.

    nu de vraag, hoe krijg ik deze pilaar gedraaid?
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waar ben je precies? daar in de "main kamer" die trap af? of ben je die kamer daar boven? iig er moet een uitsteeksel aan die pilaar zijn en die moet je vast pakken (op de gamecube is dit met "R") en dan kan je hem draaien. als er geen uitsteeksel aan die pilaar is moet je de verdieping daar onder zijn, want daar kan je hem wel draaien.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    In Nieuw - Vennep hebben ze hem nog wel, anders moet je de Intertoys in Hillegom checken. Mocht je een keer in de buurt zijn.
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heb het spel nu van vandaag, shame on me.

    maar ik zit al direct met een probleem.
    ik moet vissen maar hoe moet je dat nu doen, ik heb er al 1 uur bezig aan gezeten maar ik vang geen vis.
    heb gekeken in de manual maar zoals zij het zeggen lukt het mij ook niet.
    kunnen jullie mij helpen?
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Een plekje gaan zoeken waar vissen zitten, je hengel equipen, dan je hengel uitgooien, wachten tot de dobber omlaag gaat en je de controller voelt trillen, en op dat moment de hengel naar achter zwaaien. Maar wel op het goede moment wachten.
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    bij dat hout gaan staan waar die kat zit, daar zitten genoeg vissen had binnen een minuut beet.
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    idd.... ik had int begin ook een beetje moeite met het vissen, maar dat is goed te doen... mijn record in gewicht is 12 inch-.-'
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mensen die een extra lege bottle willen als je m niet weet ( niet lezen als je er zelf achter wil komen!! )

    bij het plaatsje waar je kan vissen ( je weet wel, gwn dat je met dat vrouwtje in dat bootje zit dat je moet roeien en aas kan kiezen om een vis te vangen ) als je daar heen gaat moet je helemaal over het pad lopen naar achteren tot je bij een bruggetje bent met een klein veivertje met een bordje waarop iets staat van '' please keep water clean, dont trow any empty bottles in it '' in ieder geval waarschuwing om geen lege flesjes erin te gooien... als je daar gewoon gaat vissen met de hengel die je in het begin van het spel kreeg, en je dopper gaat omlaag, en je haalt in, krijg je een empty bottle :) altijd handig! het hoeft niet in 1 keer te lukken, ik kreeg m ook pas na een aantal keren hengelen, dus niet ongeduldig worden :p.. d8 zeg het ff voor de mensen die t niet wisten en die het misschien wouden weten! suc6!
     
  12. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoppen met zelda
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    lieverd. 12 inch is niet gewicht...
    Het is de lengte. omgerekend zo'n 30.5cm
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    i know i know, ik merkte later ook dat ik het omdraaide, maar ik had geen zin in een edit
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zit met een dilemma :+ Ik heb de Goron Mines gehaald, baas verslagen enzo....maar mijn kompas geeft daar nog 1 kistje aan waarvan ik bijgod niet weet hoe ik erbij moet komen, en waarbij ik een sterk vermoeden heb dat daar een Piece of Heart in zit. Dus die moet ik eigenlijk gewoon hebben voordat ik met het spel verder wil gaan 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  16. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Z3R0-P4R4DOX

    Speel eerst maar eens wat verder:D
    Je kan het nog niet pakken, ik had hetzelfde en zat ook steeds uit te vogelen hoe het moest.. dus je krijgt iets waarmee je de plaats kan bereiken }:]
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ga vandaag denk ik toch maar even de Gamecube versie halen.

    Weet iemand hier trouwens hoe de Cube-versie er op een breedbeeld uit ziet?

    Oh, en Link is linkshandig in de Cube versie :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    op de wii versie is hij rechts... wat dom, ik vind dat hij links moet zijn=(
    alle bekende scenes zijn nu ook omgedraaidO-)
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    oow dus daarom zit midna's helm soms anders om :)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ben net op zoek geweest naar de Gamecube versie, die eerst nog te vinden was. Nu is ie helaas helemaal op, maar ligt de Wii versie wel in de winkels... :{ :+
     

Deel Deze Pagina