1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Swing Golf

Discussie in 'Games' gestart door RoBu, 29 dec 2006.

  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Swing Golf

    [​IMG]

    Als er één sport uitermate geschikt voor de Nintendo Wii en z'n eigenzinnige controllers, dan is het golf wel. De draadloze Wii-controller en het natuurlijke swingmechanisme lijken dan ook hand in hand te gaan. Eén game dat optimaal gebruik zal maken van de bewegingsmogelijkheden van de Wii is Super Swing Golf, het nieuwste arcadegolfspel van Tecmo, dat we in de eerste plaats kennen van de Dead or Alive- en Ninja Gaiden-games voor de Xbox (360).

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    DOAX2 maar dan met een cartoony uiterlijk en golfrokjes ipv bikini's? :+
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zal eerder denk ik net iets zijn als wii sports-golf... alleen dan uitgebreider
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Geef mij dan toch maar een tennis game :D
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige grote nadeel bij golfen bij wii sports vind ik het putten. Dat moet Tecmo in haar achterhoofd houden/

    Ik hoop dat dit deel redelijk diepgaand is en een lange replay value heeft en dat de slagen wat preciezer zijn dan in golfen bij wii sports.

    Ik vind het ook mooi om te zien dat een third-party bedrijf als tecmo spellen aan het ontwikkelen is voor de wii.
    Ik hoop dat ze ook een action/beat'm up game voor de wii gaan ontwikkelen.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [offtopic] Ninja Gaiden voor de Wii! _O_ Damn wat zou dat gaaf zijn :cool:
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Team Ninja is verantwoordelijk voor Ninja Gaiden en Dead Or Alive. Team Ninja maakt wel deel uit van Tecmo, maar dat wil niet zeggen dat Team Ninja ooit spellen gaat maken voor de Wii. Itagaki wil alleen maar spellen maken voor de sterkste consoles. Op dit moment dus de Xbox 360 en om geld te cashen zet hij Ninja Gaiden met wat extra's over naar de Playstation 3. Ik denk niet dat hij ooit aan de slag gaat voor de Wii, anders komt Bill Gates wel met een zak geld ;)
     
  8. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ziet er wel leuk uit, maar alleen denk ik dat het snel gaat vervelen.

    misschien koop ik het wel, maar dan niet voor de prijs van 60€ denk ik.. :)
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er al iets meer bekend over de controlls? Gaat het slaan net zo werken als bij Wii Sports? Of wordt het wat realistisher? Want bij het golfen van Wii Sports loopt het namenlijk niet altijd even lekker, dan sla ik wel.. maar dan staat de Mii nog met zn club naar achter :x
     

Deel Deze Pagina