Beste resultaat krijg je bij een gladde witte muur. De voegen tussen de stenen kunnen een irritante schaduw veroorzaken.
Ik heb sinds een week ook een Philips (32PF9731D) met ambilight, ik vind het helemaal geweldig!! Het is naar mijn mening ook veel rustgevender voor je ogen. Hierbij wat foto's *) De 2e is helaas niet zo scherp Wanneer ik wat meer tijd heb, zal ik nog wat meer foto's maken.
ik heb de 37pf9830 met ambilight 2, ik heb mijn links en rechts gescheiden staan, helderheid van het licht gewoon gemiddeld en ik heb de actie-stand van ambilght gekozen, zodat het ambilight met gamen net zo snel van kleur verandert als het beeld zelf, erg leuk met gears of war als je gaat zagen of zelf gezaagd wordt, wordt de hele muur rood van kleur ! \o/ als ik niet aan het gamen ben zet ik de ambilight op relaxed.... wat mij betrefd een erg mooie toevoeging het ambilight ... zou het niet meer willen missen....oh ja mijn muren zijn fijn gespachelputzd in de kleur zand...(is heel lichtbruin..eigenlijk beige) doet het ambilght het perfect op, maar mijn lcd hangt wel aan de muur. greetz gastuhh en alvast een knallend uiteinde en beste wensen voor 2007 !! :b:
Gewatgeputz? Ik heb de Philips 42PF9631D met Ambilight 2 en deze hangt ongeveer 30cm van mijn muur (welke iets grijs is maar helemaal vlak). Het is super om te zien al moet ik wel zeggen dat ik Ambilight maar op 30% heb staan want anders werd het gewoon te fel. Op 100% werd m'n hele woonkamer verlicht, dat is iets teveel van het goede. Ik heb helaas geen camera dus ik kan er geen plaatje van schieten. Edit: vergeten te zeggen: mijne staat ook op de stand Dynamisch.
ik heb de 42'' PHILIPS 42PF9831, Full Ambilighten en Pixel Plus 3. het gamed fantastisch. Samen met het ''3-2-1'' systeem van sony (is lekker beter als die van bose ) is gamen echt relaxt. Ik vind de stand dynamisch het beste. De kleuren veranderen hier het snelst. Om mijn tv zit een kader van wit. hierdoor kun je deze tv dus ook tegen een zwarte wand aanzetten maja de muur erachter is toch wit...
Op de gameplay heb ik een mooi steje gezien! Ik weet ff niet van welk merk dat was, maar lga dat zo ff opzoeken! Dat was zegmaar een surround set met op elke speaker een lamp, achter je beeld scherm komt dan ook een lamp te staan. en er zaten 2 ventilatoren bij. dus als je bijvoorbeeld in een game vlak langs een explosie liep kreeg je een flinke windvlaag in je mikkie, of als je in de openlucht staat met tomb raider ( ik geef maar een voorbeeld ) dan voelje zachtjes de wind langs je blazen! Ook de kleuren zagen er erg gaaf uit! Het is nu alleen nog maar verkijgbaar voor de PC, maar in de PU stond dat ze al bezig zijn het te ontwikkelen voor de consoles! Ik heb toen even acht die pc gezeten en voor je het wist zat ik in die game! Was er echt van onder de indruk! Heb er fotows van gemaakt zal ze even opzoeken. ( zou iemand die dan dalijk zichtbaar kenne make voor me?)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OHMXBW6U http://www.mijnalbum.nl/Foto=FEJFYR3G-1 http://www.mijnalbum.nl/Foto=GBJCXKWM ik ben dat trouwens niet hoor Het is dus van philips!
Ik heb mn ambilight sterker aan, of het lijkt zo. Als ik gears of war speel en dan bv het intro scherm aan heb dan is de hele muur rood. Heb dan ook een mooie lege muur, dus das wel nice. Zal volgende week es wat pics schieten. Tis zelfs zo dat ik niet eens lichten aan heb als mn tv aanstaat. Heb nu altijd een rustig licht aan staan, kan zelfs ambilight aanzetten als de tv uitstaat. Als je kamer rood wil, no problem, blauw, groen whetever
Als ik bij Gow dood ligt te gaan is heel m'n muur rood. Echt vet. Soms zet ik ambilight uit maar dan mis je het gewoon. Is zonder toch een stuk saaier. Heeft niets met marketing te maken. Ik heb er trouwens een gele muur achter. Denk wel dat je een lichte kleur achtergrond moet hebben om het goed tot z'n recht te laten komen.
Lekker onderbouwd ook Toen ik het in de winkel zag, dacht ik ook, wat is dit nu voor onzin. Maar toen ik em zelf binnen kreeg en in een half lichte tot donkere kamer aanzette was ik echt verkocht. Het kijkt zoveel rustiger met ambilight aan. Heb nu een aantal mensen over de vloer gehad om een filmpje te checken. Allemaal waren ze super enthousiast erover. Het beeld lijkt ook nog es veel groter. Heb bij mn ouders een 32' sony staan, maar et lijkt een stuk kleiner als mn 32' philips met ambilight aan. De hele muur hoort bij de film, moet je echt gewoon zelf eens zien in goeie omstandigheden Ja echt vet is dat. 2 week terug kwam mn buurjongen binnen met zn pa.... (ja dat krijg je met GOW op je surround set). Even de zaag erin zetten, je hoorde ze zo "WOOOW" zelfs zn pa was er helemaal weg van. Hele muur helemaal rood, bloed klodders over het scherm, echt cool. Als ik dan weer film op de tv bij mn ouders kijk dan mist er gewoon wat.
Heyy jongens mijn muur is heel lichtblauw zijn die kleuren dan bijna even zo goed als bij een witte muur ?
wat denk je zelf Licht er natuurlijk hoe licht blauw het is maar in principe goed vergelijkbaar Ff fotos van mijn tv.. Overdag gemaakt dus je ziet t slecht jmmr genoeg (zwarte hoezen zijn btw dubbelzijdig met de steven seagal films)
^Kaasbever, nice tv. Maar het lijkt net alsof dat ambilight alleen op die kleine witte randjes komt. Bij mij ist echt tot wel een meter aan de linker en rechter kant van mn tv. Of heb je em gewoon heel erg licht ingestelt?