Ik heb hier thuis een Philips LCD TV waarop staat HD Ready, Alleen zit er geen aansluiting waar ik me HDTV kabels op aan kan sluiten (alleen scart aansluiting) ik heb een Component HD Av Kabel, nu is me vraag om toch echt HDTV beeld te krijgen, Hoe sluit ik me xbox 360 aan op HDTV? Er zit een Dvi aansluiting op (die witte met vele gaatjes) ik heb zelf geen extra blokjes of kabels voor de rest. vraag 2: Bij de xbox 360 zat een Ethernet kabel, deze werkt prima (aangesloten op de Pc) maar hij is te kort, kan ik er gewoon een langere (15m?) kopen in de winkel. mischien nog een link naar internet winkel welke ik nodig heb voor een mooie prijs? alvast bedankt!
op vraag 1 kan ik geen goed antwoord geven omdat ik (nog) geen ervaring met LCD tv's heb. Het antwoord op vraag 2 kan ik je geven en dat is Ja. Je kan gewoon in de winkel een langere kabel kopen. Weet niet meteen een site te noemen waar ze goedkoop zijn, maar daarvoor kan je googlen.
Vraag 2: Je kan een kabel van 15 meter bij de Primafoon kopen. Dus de zaak van KPN. Je weet wel Heb het net effe aan me pa gevraagd. Die werkt er...
o ja, zit vraag 1 nog ff goed door te lezen. Ik denk dat je geen HDready LCD hebt, dan hadden er (iig!!) een blauwe en groene tulpingang EXTRA naast de rood, wit en gele gezeten. (of een HDMI aansluiting, maar zo te horen heb je die al helemaal niet) Daarbij kun je zowiezo (ook al had je een HDready LCD) géén HDtv kwaliteit krijgen omdat je niet over een fullHD resolute beschikt. Laat zowiezo even type nummer achter, dan zijn er hier vast gasten die je even kunnen helpen.
je moet er wel een kabel voor kunnen krijgen heb ook een philips gehad zat die kabel gewoon bij die gaat dan in je dvi en daar plug je je xbox kabel (rood ,groen , blauw in ) ok
Misschien handig om even het serie nummer te geven van de tv? kijk anders bij specificaties van je tv. als er bij resolutie minder dan 1024x720 staat, heb je geen HD-tv.
Het is zo, tv gekregen bij de auto van me ouders op het boekje staat voor de rest geen serienummer of dergelijk.. dit heb ik in het boekje gevonden..