[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok guys heb straks mijn xbox terug gekregen en hij werkt echt toppie veel minder herrie , deze is ook een stuk nieuwer had er eerst 1 van 15 feb 2006 en nu van 5 okt 2006
    Heb mijn xbox 19 dec opgestuurt en met de kertsdagen ertussen is die naar mijn mening toch verdomt snel terug ,zal ook ff bellen met klanteservice om temelden dat de service in mijn geval echt toppie was .
    Nou jongens jullie ook nog succes met jullie xbox ik ga nu ff gamen YEHAAAAAAAA
     
  2. timballemans

    timballemans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    slechte service klantenservice xbox360

    ik wil even mijn gal spugen over de uitermate slechte service van de xbox klantenservice, heb nog nooit zo'n stelletje leugenaars bij elkaar gezien. ben mijn xbox360 nu al 18 dagen kwijt na meerdere malen gehoord te hebben dat hij bezorgd zou worden krijg ik telkens weer te horen dat ze zich vergist hebben en nu echt 'morgen' komt. niet dus!!!! krijg ik te horen dat hun er niets aan kunnen doen, nee ik wel koop zo'n ding voor 400 euro, steek de stekker in het stopcontackt en alles brand door!!!! is het zo moeilijk om gewoon een nieuwe op te sturen. ben echt kwaad en ga kijken wat ik hier aan kan doen, iemand suggesties mail naar timballemans@hotmail.com mijn tip koop een playstation3 kan me nl niet voorstellen dat de service ergens slechter kan zijn dan die van xbox.
     
  3. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie al naar je teruggestuurd is zou Microsoft (de klantenservice) naar mijn mening een trackingnummer van UPS moeten hebben. Vraag daar dan eens naar?

    Als je die hebt kan je vervolgens op de site van UPS zien waar het pakket zich bevindt....

    Mischien heb je hier wat aan.

    Trouwens, dit is mijn 2e 360 die teruggegaan is, maar dan nog zou ik hem niet willen omruilen voor een PS3 hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  4. timballemans

    timballemans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ps voor de mensen die denken 18 dagen is niet lang heb de kerst niet mee gerekend, ze hadden mij beloofd omdat de xbox gloednieuw is en nog nooit gebruikt om binnen 10 dagen een nieuwe te hebben en daarna hebben ze nog 3 keer een dag afgesproken wanneer hij terug zou zijn bij mij, maar nee alles was een leugen, ik vindt dit echt niet kunnen ben dan gewoon eerlijk!!!!!
     
  5. timballemans

    timballemans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is nog erger ze zeggen dat hij opgestuurd is en de volgende die ik aan de telefoon heb zegt dat hij nog in duitsland ligt
     
  6. timballemans

    timballemans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook geen ps3 willen maar ben gewoon kwaad dat je zo voor de gek word gehouden alsof je lomp bent, ben gewoon eerlijk en beloof geen dingen als je ze niet waar kan maken
     
  7. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag microsoft maar eens gebeld en vol verbazing had ik na het keuze menu direct iemand aan de lijn!
    Dit was best een verrassing na een keer een half uur gewacht te hebben en toen opgehangen, en derde kerstdag totaal onbereikbaar!

    Als ze nou net zo snel een andere terug sturen als ze de telefoon hebben opgenomen wordt het misschien nog wat....
     
  8. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag deed ik me Xbox360 aan, en ja 3 Rode lampjes,weer gebeld,en nu maar wachten op me 5de nieuwe xbox360.Hij deed het prima,alleen pakte hij slecht de spellen sinds 3 dagen.
     
  9. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    3 rode lampjes met een nieuwe/gerepareerde xbox?

    Ik heb eindelijk mn label binnen (via de post), dus dinsdag kan de xbox dan eindelijk weg... dik 3 weken na de 1e aanmelding =(
     
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze komt van 25 december 2005,en heb hem sinds februari.Maanden en Maanden doet tie het prima,en ineens begon hij de spellen slecht te pakken,want hij zag ze telkens als een DVD en er stond: Put it in a 360 console.Wordt weer vervelen komende tijd. :mad:
     
  11. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-02-26
    Error code : E73
    Signaal RoF : 3 Rode Lampjes
    Probleem omschrijving : Geen beeld, geluid.. eigenlijk helemaal niets


    Het begon met het traag reageren vd console. toen GoW erin en die sloeg vast.
    ik herstart de console en toen deed ie niks meer.

    Gisteren Xbox-Support gebeld.. word waarschijnlijk dik 4 weken zonder Xbox!
    Maar wel keurig te woord gestaan door de servicemedewerker !

    Wel al het mailtje met het 'label' gehad. kan hem alleen niet ophalen omdat de link niet klopt volgens UPS.

    aargh.. in het nieuwe jaar microsoft maar weer bellen.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,ik heb vandaag ook gebeld en de mail gehad,maar kan ook niet de links openen:confused:
     
  13. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    miss heeft UPS het erg druk ?
     
  14. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Had UPS al gebeld gister, en ja ze hadden t druk met vakantievieren schijnbaar want er werd niet opgenomen. maakt niet uit ik heb geduld.
     
  15. pimmelmees

    pimmelmees Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox ging tweede kerstdag kapot. De klote RODE RING. Hij is 27 december al op gehaald en de 28ste aangekomen. Nou vroeg ik mij af krijg je bericht wanneer hij wordt teruggestuurd of staat er plotseling iemand van UPS voor je deur met je xbox?
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    De ene keer krijg je een mailtje als ie teruggestuurd wordt, de andere keer niet en is het een verrassing. Mijne is 29 dec aangekomen, verwacht hem rond 19 januari terug.
     
  17. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt het echt 3 weken voordat je het trg hebt of ?
     
  18. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal wordt er gerekend op een vijftien werkdagen.
     
  19. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem bij carbon.
    als ik wil inloggen op ea nations slaat hij vast.
    haal ik netwerk eruit kan ik gewoon spelen.
     
  20. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    15 werkdagen is 3 weken ofzow
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina