Heb Xbox360, nu een mediacenter pc kopen ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dutch_harley_king, 19 dec 2006.

1. dutch_harley_king

dutch_harley_king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo daar,

Ik heb een xbox360 gehad voor mijn verjaardag. Doet het erg mooi op mijn 40" lcd scherm. Met enige verbazing zag ik dat er nog veel meer mogelijk is. Heb nu via mediaconnect mijn xp-servertje benaderd en kan zo al mijn foto's, muziek en films bekijken(als ze in het wmv formaat staan tenminste).

Ik heb dus naast mijn gewone pc een XP professional machine. Nu denk ik erover deze te vervangen door een nieuwe met daar dan mediacenter op. Mediacenter komt dan op mijn werkkamer te staan omdat ik hem daar ook nodig heb als pc(naast mijn andere pc) en ik wil hem via de xbox gaan gebruiken.

Is dat slim denken jullie ? Of misschien zonde als ik hem niet in de woonkamer zet ? Graag jullie tips/adviezen over een goeie configuratie. Zag net in de office center folder een mooie HP met MCE voor 659. Of moet ik wachten tot vista ?

Hoor graag van jullie,
    groet,
    Dutch_harley_king

Laatst bewerkt: 19 dec 2006
  2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wachten tot Vista
    is het meer waard

3. dutch_harley_king

dutch_harley_king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n gevoel heb ik er ook bij. Alleen is wachten zo moeilijk he. Wanneer schat jij in dat die (NL) versie er is in combinatie met een pc ? Zouden ze ook gratis-upgrades geven ?

maar de xbox360 in combo met mediacenter is wel goed dus ? (en mediacenter ergens op zolder)

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De NL versie van Vista is voor sommige mensen al te krijgen, maar zal ook voor de "gewone" consument begin 2007 leverbaar moeten zijn.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Topic even verplaatst op verzoek naar Algemeen/Hardware omdat het hier beter op zijn plaats is.

6. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht op Vista dan ben je beter af :b:

7. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn volgens mij al op verschillende plekken pc te verkrijgen die nu nog xp hebben maar die je gratis kan laten updaten zodra vista uit is, heb ik ergens gelezen in een ander topic hier op de site.

Zoek effe naar het speciale vista topic.

8. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt meestal krijg je bij ene nieuwe computer ene gratis upgrade naar Vista wanneer deze uit is (rond eind januari heb ik ergens gelezen)

9. XxodD

XxodD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dus ff wacht ga dan idd voor de vista versie
    ben verder niet bekend met welke upgrade van vista je krijgt belangrijk is of dat paket mce standaard heeft!
    let dus op welke versie je neemt want de basis home editie bevat mce NIET
    Windows Vista Home Premium daarin tegen wel
    mce voor vista t.o.v. mce voor XP is vele punten sterk verbeterd
    bv de preview clips enz...

Deel Deze Pagina