Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ben benieuwd of er morgen weer nieuwe wii's binnen komen?;)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je weet het natuurlijk nooit, maar ik heb van de winkeliers begrepen dat de volgende lading Wii's rond 12 januari word verwacht.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen ga ik bellen met de distributeur ofzo. Weet nu zeker dat ik een Wii koop met Wii Play enzo. Hoop em toch wel voor het eind van de vakantie/week te hebben.

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grote kans van niet. Er staan nog heel veel unfulfilled pre-orders, zelfs van November. Als je niet hebt gepreordered is de kans redelijk nihil. :/

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat het beste wat je kan proberen gewoon wat winkels in je buurt opbellen, en hopen dat je bij eentje het geluk hebt dat ze er nog 1 hebben binnen gekregen en ze iedereen om de preorder lijst hebben weg gewerkt. De meeste winkels zullen ook denk ik geen nieuwe preorder lijst aan gaan maken. Maar er zullen ook nog aardig wat mensen op de lijsten staan die al een Wii hebben weten te vinden. Optijd de winkels langs bellen. :)

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    is het niet zonde om voor 2 consoles spellen te kopen, kijk ikzelf heb altijd een ps2 naast een xbox gehad, maar ik kocht nooit spellen meer voor de ps2 nadat ik de xbox kreeg, hoe leuk en exclusief ze ook waren. Vind het dat gewoon niet waard. En nu vooral omdat het alletwee nieuwe consoles zijn. Dit is voor mij genoeg reden om geen Wii aan te schaffen. Het zal wel een geweldig apparaat zijn, maar ik ga meestal voor het beste. :{ maar ik denk niet dat ik de enige ben...

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Maar als je de vergelijking maakt tussen de ps2 en de xbox is het eigenlijk alleen maar dat de graphics van de Xbox wat beter waren, en natuurlijk Xbox Live voor sommige. Ik heb ook alleen maar Killzone en San andreas gekocht voor de Ps2. Voornamenlijk voor Killzone. :+

Maar er zit wel een groot verschil tussen de Wii en de Xbox 360. Natuurlijk de gameplay van de Wii, en de graphics van de 360. Ook komen er op beide zat games uit die ik graag wil. Bijvoorbeeld Zelda die natuurlijk al uit is, maar straks ook al die Mario Titels, Metroid, Brawl en natuurlijk al die games die speciaal gemaakt worden voor de Wii. Ook games zoals Golf en Tennis die ik nooit op de Xbox of 360 ga spelen, wil ik zeker wel spelen op de Wii. Natuurlijk door de controlls. En het maakt mij bij sport games niet uit hoe goed de graphics zijn. Ik vindt de Wii en de 360 een goede combinatie om te hebben. Een Ps3 en een 360 vindt ik dan weer een ander verhaal.

Het is dat ik zo weg moet.. anders was ik nog wel even door gegaan. :+

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, er staan nog veel orders open. Ik heb de order inmiddels geplaatst met de garantie dat ik er vooraf nog vanaf kan (normaal kan dat bij groothandels/importeurs vaak niet.). Ben benieuwd, het is gelukkig niet zo dat ik een die-hard Nintendo fan ben. Ik zie wel wanneer 'ie in huis staat, om (nu) te gamen heb ik immers een 360.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Als je Zelda wilt spelen zit je goed (tenminste, als je geen Cube hebt). En dan nog al die minigames-spellen. Als je meer echte toppers wilt zou je eigenlijk moeten wachten tot later dit jaar.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Please don't kill me, maaruh... Zelda vind ik dus 10 x niks:+.
    Het gaat mij om de lol van een keer een spelletje spelen. Zoals met Wii Play, Wii Sports, Wario games etc. Dan natuurlijk nog Advance Wars (of hoe heet die zooi), Mario games en leuke FPS'en.

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bepaalt de titels waar ik op zit te wachten, maar maart beloofd een aardige maand te worden :)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zometeen de Component kabel van Nintendo ophalen, ben erg benieuwd naar de beeldkwaliteit met dat ding :) Mocht er behoefte aan zijn, dan wil ik op verzoek wel ff wat foto's maken van Zelda op mijn Samsungetje :)

Ow en de Classic Controller en een extra Nunchuck haal ik er ook zo bij. Wii Play + Wii-mote was helaas nog niet binnen....

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    VET dan zal mijn Component morgen ook wel komen bij de post!\o/
    Morgen kwamen er weer nieuwe Wii's binnen zei Bart Smit:eek:

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kom maar op met die foto's! :cool:
    Ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van de officiële kabel. :)

15. WiiLover

WiiLover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eeey kwil oowk een Wii maar weet niet wanneer ze binnenkomen iedereen zegt een andere tijd! wat is nou de egte tijd!!??

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat weet bijna niemand precies. Echter, 12 januari komt de volgende grote lading. Nu kunnen het vooral wat kleinere ladingen zijn.

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt de kwaliteit bij elke tv beter door de component kabel of is het uitsluitend voor breedbeeld tv's echt te zien.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    component is voor HDTV

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een componentkabel is voor een HDTV. Het beeld word op een normale tv met een componentkabel niet mooier, op een HDTV word het beeld wel mooier aangezien je dan de 480p functie aan kan zetten.

20. WiiLover

WiiLover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah 12 januari pas! egt dom van bart smit ik heb een Wii gereserveert zeggen ze niet eens wanneer ze weer binnenkomen! kwil weten wanneer ik hem kan komen ophalen!=);)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina