1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Empfy

    Empfy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke bedankt mensen :)
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat hij ook niet in het dashboard komt, maar ik ga vanmiddag even bij hem langs en kijk even of het mij wel lukt.

    Hij heeft zijn 360 niet omgebouwt. Hij heeft em net 1 maandje.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn 360 is sinds vorige week donderdag weer terug. Heb een nieuwe gekregen, helaas wel met een MFD van eind maart '06. Is natuurlijk fantastisch dat ik weer een nieuwe heb gekregen, waarvoor dank, daar niet van. Maar een MFD van september was helemaal goed geweest.

    Ben al met al ruim 2,5 weken mijn 360 kwijt geweest. Het ging deze keer met iets meer horten en stoten als de vorige keer. Hoop dat deze wel blijft werken, anders wordt ik wel heel verdrietig. De vorige keer was ik hem vlak voor een vakantie kwijt (en grotendeels tijdens) en nu weer pas tegen het einde van mijn vakantie terug (talking about bad luck!).
     
  4. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had mijn xbox 360 eerst staand, toen liggend met mijn tft erop, zo had ik hem tot nu toe staan want sinds gisteren en vandaag vertoond hij crashes, gisteren met cod 3 zat ik online te gamen in eens grijze strepen over het scherm en een gun geluid bleef in een loop doorgaan, geen rode ringen of wat dan ook! Reboot en ik kon vrolijk door gaan, de xbox 360 was niet zo heel warm, stond wel een tijdje aan.

    Vandaag weer in cod 3, weer in multiplayer, ik daarna alle kabels er uit een ff wat blazen enzo, weer cod 3 gedaan weer crashen.

    ik heb hem recht opstaan en ff een demo gedaan meteen liep hij in het menu vast? (van doa,)

    Ik had gisteravond mijn hardeschijf lekker leeg gegooid er is nu 10 gig vrij kan het daar aan liggen ofzo? (ik heb alleen demo's er af gegooid en filmpjes)

    Mijn xbox 360 staat helemaal vrij, ik ga hem zo weer aanzetten om te kijken met gears of war, en een ander profiel misschien?

    Edit: Hdd er af gehaald en uit geblazen van af boven waar normaal de hdd dus zit, en hij doet het perfect!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had toenet gebeld waar me 360 bleef en heb nieuw referentie nummer gekregen.De vrouw die ik aan de lijn had,zei dat me 360 vandaag of morgen kan worden gebracht.

    AMSTERDAM,NL 02/01/2007 4:41 's morgens OUT FOR DELIVERY
    02/01/2007 4:40 's morgens IMPORT SCAN
    HERNE-BOERNIG,DE
    30/12/2006 1:49 's morgens EXPORT SCAN
    30/12/2006 12:51 's morgens ARRIVAL SCAN

    FRANKFURT,DE 29/12/2006 9:59 's middags DEPARTURE SCAN
    29/12/2006 8:16 's middags ORIGIN SCAN

    DE 29/12/2006 11:31 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED​
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  6. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week is ook mijn 360 overleden, gelijk MS gebelt en de volgende dag stond UPS met labels voor de deur om hem op te halen.

    Nu heb ik alleen een probleem, ik begrijp helemaal niets van dat UPS systeem, ik heb inmiddels mijn tracking nummer gevonden en dan krijg ik een lijstje waar ik niets van snap;

    Als ik dit goed begrijp staat ie nu in duitsland;

    Status van uw pakket

    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving

    FRANKFURT,
    DE 02/01/2007 9:58 's morgens DELIVERY
    02/01/2007 6:45 's morgens OUT FOR DELIVERY

    APELDOORN,
    NL 29/12/2006 6:51 's middags ORIGIN SCAN
    29/12/2006 12:27 's middags PICKUP SCAN

    DE 28/12/2006 1:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED


    Maar bovenaan bij traceer details staat;

    Status: Teruggezonden naar verzender

    Betekent dit dat de 360 al terug onderweg is naar me, aangezien ik de 360 heb verzonden, of bedoelen ze daar UPS mee?
     
  7. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de FAQ (een-na-laatste punt) op de UPS site lees is ie weer ongeopend onderweg naar jou:

    Kan me enkele dingen voorstellen:

    • Je hebt hem niet goed verpakt (toch in de originele Xbox doos ipv een "neutrale" doos? Wordt namelijk nadrukkelijk vermeld)
    • Label niet goed opgeplakt zodat ze het adres niet kunnen achterhalen? Lijkt me van niet, anders zouden ze het pakket niet eens accepteren om te vervoeren.
    • Ze waren een paar dagen achterelkaar gesloten, en UPS heeft 'm dus precies die paar dagen niet kunnen afleveren. Tja, dan houdt het voor hun ook een keer op en komt ie retour...

    Ik weet het ook niet precies, alleen dat ie volgens de status dus weer ongeopend retour naar jou komt. Mischien (heeeeel mischien) dat de Xbox Service Desk je wat meer info kan geven...
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  8. pimmelmees

    pimmelmees Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraag. Ik nu al een aantal maal gehoord dat het beter is om de xbox360 plat neer te zetten, ipv rechtop. Kan iemand mij vertellen of dit nou waar is of een fabeltje?
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ironx heeft je al een antwoord gegeven, ik wil graag even wat aanvulling geven. Na het ophalen door UPS had ik dezelfde traceerdetails als jij (alleen dan met mijn depot / woonplaats). Weest niet bevreesd, hij is netjes afgeleverd in Duitsland, op het reparatiecentrum. Ik kreeg tenminste dezelfde tekst (returnder to sender) maar hij was toch netjes aangekomen hoor.

    Nu is het wachten geblazen, ik kreeg geen nieuw traceernummer voor de terugreis. Je kunt evt de servicedesk bellen, die kunnen zien waar je 360 is en hoe het met de status van de reparatie gesteld is, in Duitsland.

    Suc6!
     
  10. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even met de servicedesk gebeld, en volgens hun was ie aangekomen in duitsland, op de 28e terwijl ie pas de 29e is opgehaalt, :confused:

    Ze zeiden ook dat ze nog niet zolang met UPS werkten en dat het systeem vrij nieuw was, dus ik hoop dat er gewoon een foutje op de van UPS is en dat ik niet morgen m'n kapotte 360 weer terugkrijg.

    Maar ik ga ervanuit dat ie gewoon in Duitsland staat en dat ik over 2 weken gewoon weer kan spelen, bedankt voor de snelle reply's :)
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    mijnes gaat et geloof ik ook begeven om de 2 dagen slaat die vast of het legt er aan dat ie dag en nacht aan staat
    zou dat kunnen vandaag bijvoorbeel van 13.00 tot half 6 gespeeld toen liep die vast?
     
  12. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al zijn xbox360 terug die hem rond 13 / 14 december heeft opgestuurd naar Microsoft??
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is de mijne ook onderweg naar Duitsland(me 5de inmiddels).Hij deed het 3 kwart jaar goed,maar ineens die gevreesde 3 rode lampjes de kop opstaken.Ze zeggen binnen 15 werkdagen terug,en dat horen ze dan ook te doen.
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe is dit mogelijk!!
    AMSTERDAM,
    NL 02/01/2007 5:05 's middags
    THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE

    Ik was er gewoon om 5 uur smiddags,me hond blaft altijd als de bel gaat en me ouders waren ook gewoon thuis.....hoe kan dat :eek:
    Het gaat altijd zo kut....
     
  15. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang ben je em kwijt geweest ?:9
     
  16. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne vandaag maar zelf naar het UPS punt hier in Tilburg gebracht nadat ik het label 30-12 binnen kreeg (op het label ophaaldatum 29-12 |:- ) ... 1e aanmelddatum was 10 dec =(
     
  17. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Die originele xbox doos is volgens mij niet nodig. Ik heb em gewoon in een neutrale doos verzonden (wel goed ingepakt en duidelijke het label erop) en gewoon geaccepteerd (zie hieronder).

    FRANKFURT,DE
    28/12/2006 10:34 's morgens DELIVERY
    28/12/2006 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY
    28/12/2006 6:58 's morgens OUT FOR DELIVERY
    28/12/2006 6:02 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,DE
    28/12/2006 2:40 's morgens DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,NL
    27/12/2006 8:17 's morgens PICKUP SCAN
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is vanaf 06-12-06 weg ,reken maar uit;)
     
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn xbox360 terug. en het is een nieuwe van oktober 2006.:D :D :D
     
  20. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, je mag hem ook niet in de originele doos doen (tegen diefstal denk, valt nogal op zo'n wit-groene doos waarvan bijna iedereen wel weet wat er in zou kunnen zitten ;))

    Hoop trouwens wel dat ik ook weer snel een 360 terug kan zien, maar zal wel volgende week (precies na mijn vakantie) worden :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina