Mijn grootste favoriet komt er al aan en dat is Doom III. Zoals iedereen wel al weet is Doom III een remake van Doom 1 en geen vervolg op Doom 2. Deze game was toen zo machtig he. Ik heb het uren en uren gespeeld op mijn Pentium 1'tje. Echt mooi gewoon en die wapens .. wie herinnerd nou niet de Big Fucking Gun 900 [BFG900]. Verder zou ik nog dolgraag een xbox remake van Final Fantasy VII (met Cloud en Sephiroth ..). Gewoon een prachtig verhaal en de beste in zijn final fantasy reeks (vind ik dan). En natuurlijk Destruction Derby ennuh .. een goeie klassieker: Stunts! Geen enkel spel heeft dit succes kunnen overtreffen!
Die final fantasy mag er wel komen doom ook wel, als ze dan de prijzen ervan ff omlaag timmeren omdat het toch een remake is wordt het helemaal fantastisch um... kan iemand de syphon filter serie herinneren op de PSX? die zijn ook vet
Zo deel 1 en 2 waren echt goed. Vond ik wel een top game op me PC. Nu hebben we wel Splinter Cell .. maar Syphon Filter mag ook wel komen!
splinter cell net gekocht maar men pa zit nu te MOHF-en... SC is meer stealth zonder gezien te worden syphon filter is een beetje hetzelfde maar dan zonder stealth en vettere wapens
Geen een moet een remake krijgen, gewoon een nieuwe game. Oude games in een nieuw jasje zijn nogsteeds bijna dezelfde game.
Jij bent nog een jonge gamer zeker. Stunts was vroeger (back to the old days) een race game. Maar het leukste was: Je kon je eigen banen maken. Bruggetjes .. tunnels .. loopings .. en dan kan je daarop rijden. Toen der tijd was dit echt een topgame ... en nog steeds. Zou wel beter zijn dat er een remake van komt.